Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti (CROSBI ID 591090)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro ; Kovačić, Marinko
hrvatski
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti
U hiper dinamičnoj, globalnoj i umreženoj ekonomiji načela poslovanja kontinuirano se transformiraju. Pojavila su se nova marketinška načela koja funkconiraju u konteksu društvenih mreža, web ekonomije te nove potrošačke generacije. Artikulacija branda poprima nove metode među kojima je digitalno okruženje jedna od sastavnica. Wikibrand te iskustveni marketing novi su poslovni fenomeni koji se artikuliraju uz pomoć novih marketinških načela a možemo govoriti i o postupnom uspostavljanju nove marketinške paradigme.
brand ; image ; emocije ; društvene mreže ; web ekonomija
nije evidentirano
engleski
New Marketing Principles as Competitiveness Tools
nije evidentirano
brand ; image ; emotions ; social networks ; web economy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
0361-0369.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development
Katalinić, Branko
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
978-953-7744
1847-8204
Podaci o skupu
3rd International Conference „Vallis Aurea“ focus on: Regional Development
predavanje
05.10.2012-05.10.2012
Požega, Hrvatska