Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti (CROSBI ID 591090)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Horvat, Đuro ; Kovačić, Marinko Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti // Proceedings (International conference "Valis Aurea") / Katalinić, Branko (ur.). 2012. str. 0361-0369

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro ; Kovačić, Marinko

hrvatski

Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti

U hiper dinamičnoj, globalnoj i umreženoj ekonomiji načela poslovanja kontinuirano se transformiraju. Pojavila su se nova marketinška načela koja funkconiraju u konteksu društvenih mreža, web ekonomije te nove potrošačke generacije. Artikulacija branda poprima nove metode među kojima je digitalno okruženje jedna od sastavnica. Wikibrand te iskustveni marketing novi su poslovni fenomeni koji se artikuliraju uz pomoć novih marketinških načela a možemo govoriti i o postupnom uspostavljanju nove marketinške paradigme.

brand ; image ; emocije ; društvene mreže ; web ekonomija

nije evidentirano

engleski

New Marketing Principles as Competitiveness Tools

nije evidentirano

brand ; image ; emotions ; social networks ; web economy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

0361-0369.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development

Katalinić, Branko

Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna

978-953-7744

1847-8204

Podaci o skupu

3rd International Conference „Vallis Aurea“ focus on: Regional Development

predavanje

05.10.2012-05.10.2012

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano