Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 333042)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kacun, Elizabeta
Igrić, Ljiljana
hrvatski
Samoprocjena adaptivnog ponašanja u interpersonalnim odnosima učenika usporenog kognitivnog razvoja
Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa o njihovim interpersonalnim odnosima s vršnjacima. Uzorak čini 42 ispitanika usporenog kognitivnog razvoja, polaznici su nižih razreda redovne osnovne škole (od 1.-4.razreda u dobi od 8.2 do 11.5.god.). U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2 (Brown, Hammill, 1990.). Uspoređujući rezultate samoprocjene ispitanika uvidjelo se da su dobro prilagođeni na varijablama koje nam ukazuju na činjenicu da se ispitanici smatraju zrelim za svoju dob i doraslim u obavljanju određenih aktivnosti kao i njihovi vršnjaci bez teškoća u razvoju. Osim toga ispitanici nisu skloni fizičkoj agresiji prema drugoj djeci.
adaptivno ponašanje; interpersonalni odnosi; učenici usporenog kognitivnog razvoja
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of adaptive behaviour in interpersonal relations of pupils with delayed cognitive development
nije evidentirano
adaptive behaviour; interpersonal relations; students with delayed cognitive development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
17.07.1997.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb