Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju:komparativna analiza Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Pečuhu (CROSBI ID 590880)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Legčević, Jelena ; Fulop Peter Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju:komparativna analiza Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Pečuhu // Suvremeni pravni izazovi: EU-Mađarska-Hrvatska / Župan, Mirela ; Vinković, Mario (ur.). Osijek, 2012. str. 649-670

Podaci o odgovornosti

Legčević, Jelena ; Fulop Peter

hrvatski

Upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju:komparativna analiza Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Pečuhu

Temeljni element reforme visokog obrazovanja i osnovni preduvjet stvaranja europskog prostora visokog obrazovanja upravo je osiguranje kvalitete. Svaki sustav osiguranja kvalitete odražava nacionalni sustav visokog obrazovanja te lokalni društveni okvir u kojem institucije visokog obrazovanja funkcioniraju. Stoga su ustanovljeni europski standardi visokog obrazovanja koji se moraju primjenjivati u svim zemljama sudionicama Bolonjskog procesa. U skladu s preporukama Bolonjske deklaracije, svaka obrazovna institucija dužna je izgraditi sustav kojim osigurava kvalitetu svojih outputa, drugim riječima, sustav upravljanja kvalitetom. Istraživanje provedeno u radu imalo je dva cilja ; ispitati percepcije studenata o kvaliteti visokog obrazovanja na Pravnome fakultetu u Osijeku (n=228) i Pravnome fakultetu u Pečuhu (n=133) pomoću validiranog mjernog instrumenta KVALIMETAR (Legčević, 2010.). Dubljim uvidom u strukturu uzoraka, a pomoću faktorske analize, u okviru drugoga cilja, izdvojile su se one kriterijske varijable koje najviše utječu na kvalitetu nastave obzirom na izabrane socio-demografske karakteristike uzoraka. Upravo ovakvo istraživanje, provedeno u radu, može pomoći visokoobrazovnim institucijama kako bi mjereći percepcije svojih studenata pouzdano i valjano upravljali kvalitetom na svojim sastavnicama.

visoko obrazovanje; kvaliteta; mjerni instrument

nije evidentirano

engleski

Managing quality in higher education: comparative study between University of Osijek and University of Pecs

nije evidentirano

higher education; quality; measuring instrument

nije evidentirano

Podaci o prilogu

649-670.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Župan, Mirela ; Vinković, Mario

Osijek:

978-963-642-473-2

Podaci o skupu

Suvremeni pravni izazovi: EU - Mađarska - Hrvatska

predavanje

16.02.2012-18.02.2012

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija