Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 598751

Odnos učenik učitelj u nastavi prirode i društva


Dugalić, Vedrana
Odnos učenik učitelj u nastavi prirode i društva 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


Naslov
Odnos učenik učitelj u nastavi prirode i društva
(Relationship student teacher in Science and Society)

Autori
Dugalić, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
16.05

Godina
2012

Stranica
53

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
Komunikacija; učenik -učitelj; flandersova interakcijska analiza
(Communication; student -teacher; Flanders interaction analysis)

Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bio odrediti odnos i vrstu komunikacije između učenika i učitelja na nastavi prirode i društva. U tu svrhu je korištena Flandersova interakcijska analiza, koja se sastoji od matriceu kojoj se nalazi 10 različitih konstatacija. Svakih 15 sekundi se u matricu bilježi odnos između učenika i učitelja. Na početku istraživanja pretpostavljeno je da se na nastavi koristi frontalni rad u kojem učenici nemaju priliku aktivno sudjelovati. Na samom kraju istraživanja zaključeno je da učenici i učitelji na sati nisu ravnopravni. Analizom rezultata može se vidjeti da učitelčjice najčešće koriste frontalan rad...

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek