Relationship student teacher in Science and Society (CROSBI ID 374820)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dugalić, Vedrana
Borić, Edita
engleski
Relationship student teacher in Science and Society
Cilj je ovoga istraživanja bio odrediti odnos i vrstu komunikacije između učenika i učitelja na nastavi prirode i društva. U tu svrhu je korištena Flandersova interakcijska analiza, koja se sastoji od matriceu kojoj se nalazi 10 različitih konstatacija. Svakih 15 sekundi se u matricu bilježi odnos između učenika i učitelja. Na početku istraživanja pretpostavljeno je da se na nastavi koristi frontalni rad u kojem učenici nemaju priliku aktivno sudjelovati. Na samom kraju istraživanja zaključeno je da učenici i učitelji na sati nisu ravnopravni. Analizom rezultata može se vidjeti da učitelčjice najčešće koriste frontalan rad...
communication; student -teacher; Flanders interaction analysis
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
16.05.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek