Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Relationship student teacher in Science and Society (CROSBI ID 374820)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dugalić, Vedrana Relationship student teacher in Science and Society / Borić, Edita (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Dugalić, Vedrana

Borić, Edita

engleski

Relationship student teacher in Science and Society

Cilj je ovoga istraživanja bio odrediti odnos i vrstu komunikacije između učenika i učitelja na nastavi prirode i društva. U tu svrhu je korištena Flandersova interakcijska analiza, koja se sastoji od matriceu kojoj se nalazi 10 različitih konstatacija. Svakih 15 sekundi se u matricu bilježi odnos između učenika i učitelja. Na početku istraživanja pretpostavljeno je da se na nastavi koristi frontalni rad u kojem učenici nemaju priliku aktivno sudjelovati. Na samom kraju istraživanja zaključeno je da učenici i učitelji na sati nisu ravnopravni. Analizom rezultata može se vidjeti da učitelčjice najčešće koriste frontalan rad...

communication; student -teacher; Flanders interaction analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

16.05.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija