Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The role of the teacher in creating teaching Science and Society aimed at students (CROSBI ID 374818)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cvetković, Jelena The role of the teacher in creating teaching Science and Society aimed at students / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Cvetković, Jelena

Borić, Edita

Škugor, Alma

engleski

The role of the teacher in creating teaching Science and Society aimed at students

Ovaj diplomski rad daje teorijski uvid u odlike svake nastave usmjerene na učenika kao i iste u Prirodi i društvu. Za potrebe ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje u trećim i četvrtim razredima Osnovne škole „August Harambašić“ u Donjem Miholjcu s ciljem ispitivanja usmjerenosti nastave Prirode i društva na učenika. Istraživanje je provedeno u obliku anketnog upitnika koji sadrži 24 tvrdnje sadržajno vezane s nastavom usmjerenom na učenika. Prilikom obrade podataka prikupljenih istraživanjem, navedene tvrdnje grupirane su u pet kategorija. Svaka kategorija sadrži rezultate koji su interpretirani u skladu sa stručnom literaturom te mojim osobnim mišljenjem. Rezultati provedene ankete nisu u skladu s postavljenom pretpostavkom prema kojoj nastava Prirode i društva sadrži sve odlike kvalitetne nastave usmjerene na učenika. Rezultati dobiveni istraživanjem upućuju na pretežno tradicionalnu nastavu Prirode i društva u navedenoj Osnovnoj školi. Ovakvim rezultatima uvelike pridonosi pretežno starosna populacija učitelja, kao i nedovoljna opremljenost učionica računalnom tehnikom. Unatoč navedenom, ne pronalazim opravdane razloge pretežno učionične nastave, slabog korištenja materijala iz prirode te osobito prevladavanja predavačke nastave. Kako bismo se odmaknuli od tradicionalne nastave te pri tome nastavu učinili kvalitetnijom i zanimljivijom potrebno je mnogo truda i strpljenja, kako učitelja, tako i svih koji sudjeluju u ostvarivanju nastavnog procesa.

active learning; collaborative learning; classroom teaching; research teaching

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

18.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija