Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 598634

Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta


Herceg, Maša
Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


Naslov
Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta
(Knowing Content knowlede of Science and Society for students of the fifth year of teacher training college)

Autori
Herceg, Maša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
12.07

Godina
2012

Stranica
37

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Ključne riječi: kompetencije; ishodi učenja; pedagoško i stručno znanje; studenti
(Competences; learning outcomes; pedagogical and professional knowledge; students)

Sažetak
Kompetencije predstavljaju kombinaciju znanja i njegove primjene (vještina), stavova i odgovornosti koje opisuju ishodi učenja obrazovnog programa. Ishodi učenja su iskazi kojima se izražava što student treba znati, razumijeti i biti u stanju pokazati nakon što završi određeni proces učenja. Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Cilj istraživanja je ispitati koliko studenti pete godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva. U istraživanju je sudjelovalo 92 studenata. Instrument koji se koristio je ispit znanja koji sadrži 27 zadataka objektivnog tipa. Niti jedan ispitanik nije ostvario maksimalna 64 boda u ispitu. Najbolje riješeni ispit imao je 85% točnih odgovora što je poražavajuće budući da se radi o sadržajima iz nastavnog predmeta Prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole. Znanje studenata nije u skladu s njihovim prosječnim ocjenama iz kolegija Prirodoslovlje I, Prirodoslovlje II, Metodika prirode i društva I, Metodika prirode i društva II te prvog i drugog javnog predavanja. Prema rezultatima istraživanja zaključeno je da studenti ne poznaju dovoljno sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Citiraj ovu publikaciju

Herceg, Maša
Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
Herceg, M. (2012) 'Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Herceg, M.}, year = {2012}, pages = {37}, keywords = {competences, learning outcomes, pedagogical and professional knowledge, students}, title = {Knowing Content knowlede of Science and Society for students of the fifth year of teacher training college}, keyword = {competences, learning outcomes, pedagogical and professional knowledge, students}, publisherplace = {Osijek} }