Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja (CROSBI ID 333030)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đidara, Tomislav
Sekušak-Galešev,Snježana
hrvatski
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja
Cilj ovog istraživanja je utvrditi kakva je samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja.U svrhu istraživanja ispitano je 63 djece usporenog kognitivnog razvoja koji pohađaju specijalne škole na području Zagreba.Za samoprocjenu učenika korištene su 2 Skale instrumenata :Behavior Rating Profile-2;Skala procjene učenika:Škola i Skala procjene učenika:Vršnjaci.Učenici su podijeljeni u 2 grupe od kojih je prva grupa smještena u instituciji,a druga stanuje u roditeljskom domu.Prema rezultatima istraživanja samoprocjene socijalne adaptacije učenika na Skali procjene učenika:Škola i Skali procjene učenika:Vršnjaci,možemo zaključiti da postoji statistički značajna razlika u samoprocjeni između učenika s obzirom na različite uvjete smještaja što potvrđuje hipoteze istraživanja.
socijalna adaptacija;usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti smještaja
nije evidentirano
engleski
Social adaptation self-estimetion of pupils with delayed cognitive development in diferent conditions of living
nije evidentirano
social adaptation;delayed cognitive development;special conditions of living
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
30.10.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb