Relacije samoprocjena i procjena od strane drugih, osobina ličnosti teniskih učitelja trenera (CROSBI ID 333023)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barbaros Tudor, Petar
Bosnar, Ksenija
hrvatski
Relacije samoprocjena i procjena od strane drugih, osobina ličnosti teniskih učitelja trenera
Konstruirana je skala atributa kojima se u literaturi opisuju poželjne i nepoželjne osobine teniskih učitelja (trenera). Vlastite osobine na novokonstruiranoj skali procijenio je 41 učitelj (trener), a te iste trenere na istom instrumentu procijenilo je 109 učenika (igrača). Multivarijatnom analizom varijance utvrđeno je da treneri sebe ocjenjuju statistički značajno bolje od svojih učenika. No, glavni doprinos razlici je u procjeni stručnosti i razumljivosti trenera gdje je i najmanja kompetentnost učenika za donošenje ocjene. Zaključeno je da su samoprocjene i procjene osobina trenera u neskladu koji je očekivan, te da su treneri zadovoljavajuće realni u procjeni svojih osobina.
samoprocjena; ličnost; trener; tenis
nije evidentirano
engleski
The relation between self-evaluation and evaluation by the others of tennis trainers characteristics and personality
nije evidentirano
selfevaluation; personality; coach; tennis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
04.07.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Kineziološki fakultet u Zagrebu
Zagreb