Nagradne knjige kao oblik plasmana dječjih knjiga do sredine 20. st. (CROSBI ID 590591)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lovrić, Sanja
hrvatski
Nagradne knjige kao oblik plasmana dječjih knjiga do sredine 20. st.
Dugo su vremena nagradne knjige predstavljale važan oblik plasmana knjiga hrvatskih nakladnika. U počecima formiranja tržišta dječjih knjiga u Hrvatskoj, predstavljale su neophodan impuls za njegov razvoj. No, tijekom vremena, tržište se uspjelo stabilizirati i takvi organizirani i zajamčeni oblici prodaje, kao što su to bile nagradne knjige, počinju pokazivati znakove petrificiranja i zatvaranja u prokušane opuse i autore. Dvadesetih godina, uslijed tehnološkog razvitka tiska, novih tržišnih tehnologija i poslovanja te pojave novih medija, nastaju sasvim novi oblici prodaje knjiga. Nagradne knjige i u toj situaciji predstavljaju područje tržišta koje plijeni interes većine nakladnika.
Nagradne knjige; hrvatska dječja književnost; kanonska dječja književnost; trivijalna dječja književnost
Sazetak rada objavjen je u Zbirniku azetaka / Marija Turk (ur.) ; 2010 ; str. 244-245 ; ISBN 978-953-6104-72-7.
engleski
Reward Books as a Marketing Model of Children's Books Publishing until mid 20th Century
nije evidentirano
Reward books; Croatian children's literature; canon in children's literature; trivial children's literature
nije evidentirano
Podaci o prilogu
597-605.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines
Rijeka:
978-953-6104-83-3
Podaci o skupu
Hrvatski slavistički kongres (5 ; 2010)
predavanje
01.01.2012-01.01.2012
Rijeka, Hrvatska