Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije (CROSBI ID 738981)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bašić, Josipa ; Mikšaj-Todorović, Ljiljana ; Mejovšek, Milko
hrvatski
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije
Znanstveno-teorijska utemeljenost identiteta socijalne pedagogije dokumentira se pregledom znanstvenih projekata provedenih na Odsjeku za poremećaje u ponašanju (Odsjeka za socijalnu pedagogiju), te znanstvenih radova u časopisima Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (Fakulteta za defektologiju) u razdoblju od 1967. do 1999. godine. Ukupno 26 znanstvenih projekata i brojni znanstveni radovi u časopisima Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Defektologija) te Kriminologija i socijalna integracija obrađuju tematiku etiologije, fenomenologije i prevencije poremećaja u ponašanju djece, mladeži i odraslih osoba kao i probleme njihova tretmana. Autori zaključuju da je u posljednjih tridesetak godina postignuta zadovoljavajuća razina kvalitete znanstvene djelatnosti koja obećava daljnji razvoj i napredak znanstveno istraživačkog rada na području poremećaja u ponašanju. Utvrđene znanstvene spoznaje pružaju solidan temelj za izgradnju identiteta socijalne pedagogije kao samosvojne i samostalne djelatnosti.
socijalna pedagogija; identitet; znanstvena utemeljenost; teorija
nije evidentirano
engleski
The identity of social pedagogy and its theoretically-scientific foundation
nije evidentirano
social pedagogy; identity; scientific foundation; theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-20-x.
1999.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kriminologija i socijalna integracija
1330-2604
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096