Upravljanje sportskom markom (CROSBI ID 374545)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Repač, Domagoj
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Upravljanje sportskom markom
Sportski klubovi su odavno prestali biti samo sportski klubovi. Danas ih se može promatrati kao profitna poduzeća koja kroz sportsku djelatnost ostvaruju svoje sportske, financijske i ostale ciljeve. Cilj diplomskog rada je prikazati nužnost korištenja koncepta marketinga za uspješno poslovanje sportskog kluba, te nužnost upravljanja markom sportskog kluba koje donosi pozitivan imidž, veći broj navijača, gledatelja, sponzora i korist svim uključenim stranama. Poslovanje sportskog kluba se može promatrati kroz četiri elementa marketinškog miksa koji su veoma važni u primjeni koncepcije marketinga na sportski klub. Istražena je percepcija navijača o upravljanju sportskom markom, kao i koji su čimbenici važni potrošačima pri donošenju odluke o odlasku na utakmicu. Istraživanje je pokazalo kako potrošači primjećuju marketinške aktivnosti sportskih klubova što direktno utječe na imidž kluba, a posljedično tome i na dolazak potrošača na utakmice. Potrošači vjeruju kako se na imidž i privlačenje potrošača na stadione može utjecati, no unatoč tome, smatraju kako unatoč znatnim marketinškim aktivnostima cijena ulaznica ima presudnu ulogu.
upravljanje markom; sportska marka; sportski marketing; industrija sporta
nije evidentirano
engleski
Sports brand management
nije evidentirano
brand management; sports brand; sports marketing; sports industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
28.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagrebu