Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje sportskom markom (CROSBI ID 374545)

Ocjenski rad | diplomski rad

Repač, Domagoj Upravljanje sportskom markom / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Repač, Domagoj

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje sportskom markom

Sportski klubovi su odavno prestali biti samo sportski klubovi. Danas ih se može promatrati kao profitna poduzeća koja kroz sportsku djelatnost ostvaruju svoje sportske, financijske i ostale ciljeve. Cilj diplomskog rada je prikazati nužnost korištenja koncepta marketinga za uspješno poslovanje sportskog kluba, te nužnost upravljanja markom sportskog kluba koje donosi pozitivan imidž, veći broj navijača, gledatelja, sponzora i korist svim uključenim stranama. Poslovanje sportskog kluba se može promatrati kroz četiri elementa marketinškog miksa koji su veoma važni u primjeni koncepcije marketinga na sportski klub. Istražena je percepcija navijača o upravljanju sportskom markom, kao i koji su čimbenici važni potrošačima pri donošenju odluke o odlasku na utakmicu. Istraživanje je pokazalo kako potrošači primjećuju marketinške aktivnosti sportskih klubova što direktno utječe na imidž kluba, a posljedično tome i na dolazak potrošača na utakmice. Potrošači vjeruju kako se na imidž i privlačenje potrošača na stadione može utjecati, no unatoč tome, smatraju kako unatoč znatnim marketinškim aktivnostima cijena ulaznica ima presudnu ulogu.

upravljanje markom; sportska marka; sportski marketing; industrija sporta

nije evidentirano

engleski

Sports brand management

nije evidentirano

brand management; sports brand; sports marketing; sports industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

28.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagrebu

Povezanost rada

Ekonomija