Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596957

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija


Topolovčan, Tomislav; Kekez, Anna
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija // Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 311-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 596957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija
(Opinions of pre-service primary education teachers on teaching and learning with new media)

Autori
Topolovčan, Tomislav ; Kekez, Anna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 311-317

ISBN
978-953-99167-6-1

Skup
Pedagogija i kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24-26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
budući učitelji ; novi mediji ; primarno obrazovanje ; poučavanje ; učenje
(pre-service teachers ; new media ; primary education ; teaching ; learning)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u mišljenima budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija s obzirom na spol i prebivalište. Prigodni uzorak (N = 451) sastojao se od studenata pet studijskih godina učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i učiteljskog studija na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Česticama likertovog tipa od pet stupnjeva mjerilo se u kojoj se mjeri slažu da pojedini novi medij pridonosi mogućnostima samostalnog učenja, odnosno poučavanja. Ne postoje razlike s obzirom na spol u mišljenju o učenju pomoću pojedinog novog medija. Muški studenti pozitivnije procjenjuju poučavanje pomoću Interneta i tablet računala. Studenti s prebivalištem na selu negativnije percipiraju učenje pomoću društvenih mreža. Ne postoje razlike s obzirom na prebivalište u mišljenju o poučavanju pomoću pojedinog novog medija. Iako postoje manje razlike s obzirom na spol i prebivalište, vidljivo je da ih novo multimedijsko okruženje smanjuje, dok je različito mišljenje mogućnosti učenja i poučavanja uz pojedini medij na razini cijelog uzorka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (autor)

Avatar Url Anna Alajbeg (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Topolovčan, Tomislav; Kekez, Anna
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija // Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 311-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Topolovčan, T. & Kekez, A. (2012) Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o učenju i poučavanju pomoću novih medija. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.)Pedaggija i kultura: kultura kao polje polje pedagoške akcije - odgoj, obrazovanje, kurikulum. Svezak 2.
@article{article, year = {2012}, pages = {311-317}, keywords = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, novi mediji, primarno obrazovanje, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Mi\v{s}ljenja budu\'{c}ih u\v{c}itelja primarnog obrazovanja o u\v{c}enju i pou\v{c}avanju pomo\'{c}u novih medija}, keyword = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, novi mediji, primarno obrazovanje, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, year = {2012}, pages = {311-317}, keywords = {pre-service teachers, new media, primary education, teaching, learning}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Opinions of pre-service primary education teachers on teaching and learning with new media}, keyword = {pre-service teachers, new media, primary education, teaching, learning}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font