Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji (CROSBI ID 186770)

Prilog u časopisu | stručni rad

Belavić, Martina ; Vojak, Nikolina ; Cegur Radović, Tihana Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, 1 (2012), 187-194

Podaci o odgovornosti

Belavić, Martina ; Vojak, Nikolina ; Cegur Radović, Tihana

hrvatski

Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji

Uspješan razvoj poduzeća nije spontana već detaljno isplanirana aktivnost. Da bi se znalo kako ostvariti konkurentske prednosti i biti bolji od konkurencije potreban je dobro osmišljen plan marketinga, kojim se definira budućnost marketinških aktivnosti u poduzećima i način njihova ostvarivanja. Plan marketinga najčešće koriste međunarodne korporacije, propagandne agencije, hrvatska poduzeća koja posluju s inozemnim poduzećima, ali sve više i domaća poduzeća, uglavnom velika. Na području Republike Hrvatske rađena su istraživanja o marketinškim aktivnostima i planiranju malih poduzeća, kojima je zaključeno da mala poduzeća ne provode marketinško planiranje, a aktivnosti se provode ad hoc, najčešće od strane jedne osobe. Kako bi saznali izrađuju li subjekti srednjeg poduzetništva marketinške planove, vrše li njihovu kontrolu i na koji način provode marketinške aktivnosti, provedeno je istraživanje kojim su obuhvaćeni subjekti srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji. Istraženo je koliko poduzeća pridaju važnost izradi marketinškog plana, na koji način vrše provedbu i kontrolu marketinških aktivnosti te kako dolaze do informacija o potrebama kupaca i aktivnostima konkurencije.

Plan marketinga; marketing; strategije marketinga; kontrola

nije evidentirano

engleski

Marketing Planning in Medium Enterprises in Karlovac County

nije evidentirano

Marketing plan; medium enterprises; marketing strategies; control

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2012.

187-194

objavljeno

1848-3038

1849-112X

Povezanost rada

Ekonomija