Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji (CROSBI ID 186770)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Belavić, Martina ; Vojak, Nikolina ; Cegur Radović, Tihana
hrvatski
Marketinško planiranje subjekata srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji
Uspješan razvoj poduzeća nije spontana već detaljno isplanirana aktivnost. Da bi se znalo kako ostvariti konkurentske prednosti i biti bolji od konkurencije potreban je dobro osmišljen plan marketinga, kojim se definira budućnost marketinških aktivnosti u poduzećima i način njihova ostvarivanja. Plan marketinga najčešće koriste međunarodne korporacije, propagandne agencije, hrvatska poduzeća koja posluju s inozemnim poduzećima, ali sve više i domaća poduzeća, uglavnom velika. Na području Republike Hrvatske rađena su istraživanja o marketinškim aktivnostima i planiranju malih poduzeća, kojima je zaključeno da mala poduzeća ne provode marketinško planiranje, a aktivnosti se provode ad hoc, najčešće od strane jedne osobe. Kako bi saznali izrađuju li subjekti srednjeg poduzetništva marketinške planove, vrše li njihovu kontrolu i na koji način provode marketinške aktivnosti, provedeno je istraživanje kojim su obuhvaćeni subjekti srednjeg poduzetništva u Karlovačkoj županiji. Istraženo je koliko poduzeća pridaju važnost izradi marketinškog plana, na koji način vrše provedbu i kontrolu marketinških aktivnosti te kako dolaze do informacija o potrebama kupaca i aktivnostima konkurencije.
Plan marketinga; marketing; strategije marketinga; kontrola
nije evidentirano
engleski
Marketing Planning in Medium Enterprises in Karlovac County
nije evidentirano
Marketing plan; medium enterprises; marketing strategies; control
nije evidentirano