Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu (CROSBI ID 590325)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Fulgosi Masnjak, Rea ; Igrić, Ljiljana ; Lisak, Natalija Neke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb: Printera Grupa, 2012. str. 128-129

Podaci o odgovornosti

Fulgosi Masnjak, Rea ; Igrić, Ljiljana ; Lisak, Natalija

hrvatski

Neke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu

Strategija hrvatskog školstva usmjerena je prema razvoju inkluzivne škole. Pod inkluzivnom školom smatra se škola koja osigurava punopravno sudjelovanje učenika u akademskim i socijalnim aktivnostima (Lipsky & Gartner, 1996). Jedna od ključnih karakteristika inkluzivne škole je osjećaj pripadanja i prihvaćenosti svih učenika. Vršnjačka podrška i podrška ostalih članova školske zajednice, kao i roditelja, doprinosi inkluzivnoj kulturi škole (Stainback & Stainback, 1990). Kako bi roditelji mogli biti aktivni sudionici razvoja inkluzivne škole potrebno je istražiti neke roditeljske kompetencije. Cilj istraživanja je putem fokus grupnog intervjua dobiti uvid koliko dobro roditelji poznaju svoje dijete, koriste prikladne odgojne postupke te prepoznaju i potiču dobre interakcije vlastitog djeteta. Podaci su prikupljani i analizirani kvaliativnom metodologijom, koristeći program NVivo za kvalitativnu analizu. Sudionici istraživanja bili su majke i očevi učenika osnovne škole, n=8. Petero njih roditelji su tipične djece, dok su troje njih roditelji djece s teškoćama. Kroz tri mjeseca provedbe programa s učenicima, njihovi roditelji bili su uključeni u dvije fokus grupe. Rezultati pokazuju da roditelji pridaju veliku važnost komunikaciji s djecom, no njihovi postupci prema djeci ne služe uvijek kao dobar model ponašanja te je upitan njihov aktivan doprinos poticanju dobre interakcije njihovog djeteta u školi.

roditeljske kompetencije; suradnički odnosi; razred

nije evidentirano

engleski

Some parental competencies as an encouragement of collaborative relationships in the classroom

nije evidentirano

parental competencies; collaborative relationships; classroom

nije evidentirano

Podaci o prilogu

128-129.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Printera Grupa

978-953-6418-71-8

Podaci o skupu

8 međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim istraživanjima

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija