Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja (CROSBI ID 333003)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čovran, Jasmina Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja / Sekušak-Galešev,Snježana (mentor); Stančić,Zrinjka (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2000

Podaci o odgovornosti

Čovran, Jasmina

Sekušak-Galešev,Snježana

Stančić,Zrinjka

hrvatski

Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja

Cilj ovog istraživanja je utvrditi postoje li razlike u samoprocjeni odnosa s vršnjacima,između učenika s lakom mentalnom retardacijom koji se nalaze u integriranim uvjetima školovanja i onih koji se nalaze u posebnim uvjetima školovanja.Bilo je obuhvaćeno 129 djece na stupnju lake mentalne retardacije,formiranih u dvije skupine.Prva skupina djece obuhvaćena je integriranim uvjetima školovanja.Druga skupina obuhvaćena je posebnim uvjetima školovanja.Mjerni instrument korišten u ovom istraživanju je Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Iz dobivenih podataka možemo zaključiti da različiti uvjeti školovanja nemaju utjecaja na samoprocjenu odnosa s vršnjacima kod djece usporenog kognitivnog razvoja,no kako samoprocjena djece nije dovoljna za potpuni uvid u stvarnu osobnu i socijalnu adaptaciju ove djece ove podatke treba usporediti s procjenama drugih procjenjivača.

usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti školovanja

nije evidentirano

engleski

Self-estimation of relations between students with delayed cognitive development and students the same age in diferent conditions of education

nije evidentirano

delayed cognitive development;diferent conditions of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

12.06.2000.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano