Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja (CROSBI ID 333003)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čovran, Jasmina
Sekušak-Galešev,Snježana
Stančić,Zrinjka
hrvatski
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja
Cilj ovog istraživanja je utvrditi postoje li razlike u samoprocjeni odnosa s vršnjacima,između učenika s lakom mentalnom retardacijom koji se nalaze u integriranim uvjetima školovanja i onih koji se nalaze u posebnim uvjetima školovanja.Bilo je obuhvaćeno 129 djece na stupnju lake mentalne retardacije,formiranih u dvije skupine.Prva skupina djece obuhvaćena je integriranim uvjetima školovanja.Druga skupina obuhvaćena je posebnim uvjetima školovanja.Mjerni instrument korišten u ovom istraživanju je Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Iz dobivenih podataka možemo zaključiti da različiti uvjeti školovanja nemaju utjecaja na samoprocjenu odnosa s vršnjacima kod djece usporenog kognitivnog razvoja,no kako samoprocjena djece nije dovoljna za potpuni uvid u stvarnu osobnu i socijalnu adaptaciju ove djece ove podatke treba usporediti s procjenama drugih procjenjivača.
usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti školovanja
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of relations between students with delayed cognitive development and students the same age in diferent conditions of education
nije evidentirano
delayed cognitive development;diferent conditions of education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
12.06.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb