Uloga veleučilišta u razvijanju poduzetničkih kompetencija mladih (CROSBI ID 186720)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Darija ; Nedović Čabarkapa, Mirjana ; Banožić, Mario
hrvatski
Uloga veleučilišta u razvijanju poduzetničkih kompetencija mladih
Temelji za poduzetničko učenje u smislu jačanja konkurentskog položaja Hrvatske u globalnom gospodarstvu predstavljeni su u nacionalnom strateškom dokumentu - Strategiji učenja za poduzetništvo „Poduzetna Hrvatska“ za razdoblje od 2010. do 2014. godine. Strategija je nastala kao odgovor na brojna pitanja, probleme i izazove s kojima se suočava Republika Hrvatska te je usmjerena na prihvaćanje poduzetništva kao društvene, nacionalne, gospodarske i odgojno-obrazovne djelatnosti. Gledajući iz perspektive visokog obrazovanja jedna od najvažnijih mjera koja je predstavljena u ovom dokumentu odnosi se na uvođenje poduzetničkog učenja kao ključne kompetencije za prihvaćanje dinamičkih gospodarskih trendova. U cilju realizacije navedene mjere, centralno mjesto zauzima obrazovni sustav koji mora biti spreman reagirati na promjene u okruženju. Stvaranje takvog dinamičkog sustava sposobnog da prati brze društvene, znanstvene i tehnološke promjene rezultirat će promjenama u obrazovnim sadržajima i ishodima učenja. Mladi ljudi, kao korisnici usluga obrazovanja i učenja, moći će odgovoriti na nove tržišne izazove. Stoga, Veleučilište mora preuzeti proaktivnu ulogu u promicanju i razvoju poduzetništva jer u nadolazećim godinama stečena znanja, vještine i kompetencije mladih predstavljat će polugu razvoja trenutno stagnirajućeg gospodarstva i tržišta rada.
obrazovanje za poduzetništvo ; poduzetničke kompetencije ; mladi ; veleučilište ; strategija učenja za poduzetništvo
nije evidentirano
engleski
The Role of University of Applied Sciences in Developing of Enterpreneurial Competences of Young People
nije evidentirano
education for enterprenership ; enterpreneurial competences ; young people ; University of applied sciences ; Strategy for learning in enterpreneurship
nije evidentirano