Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa vježbanja (CROSBI ID 478424)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Findak, Vladimir Planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa vježbanja // Kineziologija za 21. stoljeće / Milanović, Dragan (ur.). Zagreb, 1999. str. 109-113-x

Podaci o odgovornosti

Findak, Vladimir

hrvatski

Planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa vježbanja

Da bi se odgojno-obrazovni proces, nastavni proces, proces tjelesnog vježbanja provodili planski, racionalno, organizirano i sistematski, treba ga planirati i programirati, a potom realizirati i kontrolirati. Nema sumnje da na hijerarijskoj ljestivici vrijednosti, pogotovo kada se radi o približavanju procesa vježbanja autentičnim potrebama učenika, planiranju i programiranju pripada posebno mjesto. Kakvi će biti krajnji efekti u radu ovisi i o organizaciji i provođenju procesa vježbanja. To iz razloga što je stručnjak potpuno autonoman kako u izboru metodičkih organizacijskih oblika rada, tako i u izboru metoda rada, kao i primjeni metodičkih postupaka. Hoće li pod utjecajem tjelesnog vježbanja doći do željenih promjena, kakve će te promjene biti i kako će dugo trajati ovisi o doziranju, distribuciji i kontroli opterećenja. I konačno, da bismo pomoću tjelesnog vježbanja djelovali sigurno i efikasno na cjeolupni antropološki status učenika, na njihov tjelesni razvoj, na razvoj njihovih osobina i sposobnosti, na fond motoričkih znanja, raznih motoričkih dostignuća te odgojne efekte rada, nužno je utvrditi ne samo aktualno stanje antropološkog statusa učenika, odrediti smjernice njihove transformacije, nego istodobno osigurati i dobivanje povratnih informacija o rezultatima rada i napretku učenika. Dakle, sve to, kao i činjenica da kineziološka znanost raspolaže svakim danom sve većom količinom informacija o vrijednostima (pojedinih) kinezioloških aktivnosti pomoću kojih se može utjecati na transformaciju antropološkog statusa učenika, dovodi nas do zaključka da su planiranje, programiranje, provođenje i kontrola procesa tjelesnog vježbanja osnovni uvjeti za zadovoljavanje autentičnih potreba učenika.

planiranje; programiranje; kontrola; realizacija; tjelesno vježbanje; praćenje; valorizacija efekata vježbanja

nije evidentirano

engleski

Planning, programming, implementation and control of the process of exercise

nije evidentirano

planning; programming; control; realisation; process of exercise

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-113-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kineziologija za 21. stoljeće

Milanović, Dragan

Zagreb:

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena konferencija

poster

22.09.1999-26.09.1999

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano