Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 596269

Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja


Kisovar-Ivanda, Tamara; Batarelo Kokić, Ivana
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2012. str. 198-206


CROSBI ID: 596269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja
(Mixed Methods Research in the Study of Students' Perception of Museum)

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara ; Batarelo Kokić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb

Grad
Pitomača

Godina
2012

Raspon stranica
198-206

ISBN
978-953-99167-4-7

Ključne riječi
: kombinirana metodologija, uĉeniĉka percepcija muzeja, muzejska komunikacija
(mixed methods research, students' perception of museum, museum communication)

Sažetak
U radu je prikazano korištenje kombinirane metodologije u istraţivanju uĉeniĉkih percepcija muzeja. Kombinirana se metodologija uĉestalo koristi u recentnijim pedagogijskim istraţivanjima. Uz prikaz glavnih odrednica kombinirane metodologije, prikazan je i pregled relevantnih istraţivanja iz podruĉja odgoja i obrazovanja te muzejske pedagogije, temeljenih na kombiniranoj metodologiji. Rad, nadalje, donosi prikaz provedbe istraţivanja dimenzija uĉeniĉke percepcije muzeja kao i prikaz rezultata dobivenih analizom prikupljenih kvantitativnih i kvalitativnih podataka. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crteţima uĉenika te iskazima njihovih uĉitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zakljuĉku rada naglašene su prednosti koje donosi kombinirana metodologija u istraţivanju ovog i sliĉnih fenomena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet u Splitu,
Sveučilište u Zadru

Citiraj ovu publikaciju

Kisovar-Ivanda, Tamara; Batarelo Kokić, Ivana
Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, 2012. str. 198-206
Kisovar-Ivanda, T. & Batarelo Kokić, I. (2012) Kombinirana metodologija u istraživanju učeničkih percepcija muzeja. U: Hrvatić, N. & Klapan, A. (ur.) Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti. Pitomača, Hrvatsko pedagogijsko društvo, Zagreb, str. 198-206.
@inbook{inbook, year = {2012}, pages = {198-206}, keywords = {mixed methods research, students' perception of museum, museum communication}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Mixed Methods Research in the Study of Students' Perception of Museum}, keyword = {mixed methods research, students' perception of museum, museum communication}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo, Zagreb}, publisherplace = {Pitoma\v{c}a} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font