Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o. (CROSBI ID 374405)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Novak, Romana
Krupka, Zoran
hrvatski
Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.
U današnjem užurbanom svijetu život potrošača je sve složeniji i vremenski ograničen. Upravo zato je važna sposobnost marke i njenog pozitivnog imidža da pojednostavi donošenje odluka o kupovini. Poznavanje marke tj. sposobnost potrošača da identificira marku odražava uspješnost kreiranja marke. Pred marketinškim stručnjacima je izazov da osiguraju potrošačima dobivanje ispravne vrste iskustva i da poduzeće ili proizvod percipiraju poželjnim za kupovinu. U skladu s prethodno navedenim, osnovni predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o izgradnji tržišne vrijednosti marke u svrhu boljeg razumijevanja uloge marki i njenih važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima.
tržišna vrijednost marke; financijska tržišna vrijednost marke; marketinška tržišna vrijednost marke; Kozmo d.o.o.
nije evidentirano
engleski
Building Brand Equity - Example of Kozmo Ltd
nije evidentirano
brand equity; financial brand equity; brand equity consumer perspective; Kozmo Ltd.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
25.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb