Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o. (CROSBI ID 374405)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Novak, Romana Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o. / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Novak, Romana

Krupka, Zoran

hrvatski

Izgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o.

U današnjem užurbanom svijetu život potrošača je sve složeniji i vremenski ograničen. Upravo zato je važna sposobnost marke i njenog pozitivnog imidža da pojednostavi donošenje odluka o kupovini. Poznavanje marke tj. sposobnost potrošača da identificira marku odražava uspješnost kreiranja marke. Pred marketinškim stručnjacima je izazov da osiguraju potrošačima dobivanje ispravne vrste iskustva i da poduzeće ili proizvod percipiraju poželjnim za kupovinu. U skladu s prethodno navedenim, osnovni predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o izgradnji tržišne vrijednosti marke u svrhu boljeg razumijevanja uloge marki i njenih važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima.

tržišna vrijednost marke; financijska tržišna vrijednost marke; marketinška tržišna vrijednost marke; Kozmo d.o.o.

nije evidentirano

engleski

Building Brand Equity - Example of Kozmo Ltd

nije evidentirano

brand equity; financial brand equity; brand equity consumer perspective; Kozmo Ltd.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

25.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija