Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole (CROSBI ID 590129)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cindrić, Maja ; Cindrić, Josip Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole // Proceedings of the International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics) / Pavleković, Margita (ur.). Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek, 2007. str. 219-229

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Maja ; Cindrić, Josip

hrvatski

Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole

Rad upućuje na učeničke teškoće s zbrajanjem i oduzimanjem prirodnih brojeva do 100 u drugom razredu osnovne škole.Dan je statistički prikaz uspjeha učenika u prvom polugodištu drugog razreda u usporedbi s uspjehom u ostala tri razreda na uzorku od 104 učenika, te rezultate testiranja grupe učenika drugog razreda osnovne škole na temu zbrajanja i oduzimanja prirodnih brojeva do 100. Nadalje se rad osvrće na moguće uzroke lošijeg uspjeha i alternativna rješenja tih problema.

usmeno zbrajanje; usmeno oduzimanje

nije evidentirano

engleski

Difficulties in Teaching Mathematics in the Second Grade of Primary School

nije evidentirano

mental addition; mental subtraction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

219-229.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)

Pavleković, Margita

Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek

978-953-6965-10-6

Podaci o skupu

International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)

predavanje

13.04.2007-13.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika