Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole (CROSBI ID 590129)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cindrić, Maja ; Cindrić, Josip
hrvatski
Teškoće u nastavi matematike u drugom razredu osnovne škole
Rad upućuje na učeničke teškoće s zbrajanjem i oduzimanjem prirodnih brojeva do 100 u drugom razredu osnovne škole.Dan je statistički prikaz uspjeha učenika u prvom polugodištu drugog razreda u usporedbi s uspjehom u ostala tri razreda na uzorku od 104 učenika, te rezultate testiranja grupe učenika drugog razreda osnovne škole na temu zbrajanja i oduzimanja prirodnih brojeva do 100. Nadalje se rad osvrće na moguće uzroke lošijeg uspjeha i alternativna rješenja tih problema.
usmeno zbrajanje; usmeno oduzimanje
nije evidentirano
engleski
Difficulties in Teaching Mathematics in the Second Grade of Primary School
nije evidentirano
mental addition; mental subtraction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
219-229.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of the International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
Pavleković, Margita
Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek
978-953-6965-10-6
Podaci o skupu
International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
predavanje
13.04.2007-13.04.2007
Osijek, Hrvatska