Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sportsko klađenje adolescenata: učestalost klađenja, iskustvo dobitka i kognitivne distorzije (CROSBI ID 590127)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dodig, Dora ; Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Huić, Aleksandra Sportsko klađenje adolescenata: učestalost klađenja, iskustvo dobitka i kognitivne distorzije // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima" / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 239-240

Podaci o odgovornosti

Dodig, Dora ; Ricijaš, Neven ; Kranželić, Valentina ; Huić, Aleksandra

hrvatski

Sportsko klađenje adolescenata: učestalost klađenja, iskustvo dobitka i kognitivne distorzije

RIZIČNI ČIMBENICI ZA RAZVOJ PROBLEMA VEZANIH UZ KOCKANJE SU BROJNI. SUVREMENA ISTRAŽIVANJA I TEORIJSKI MODELI NAGLAŠAVAJU VAŽNOST SVEOBUHVATNOG PRISTUPA KOJI U OBZIR UZIMA INDIVIDUALNA OBILJEŽJA POJEDINCA, TE OBILJEŽJA UŽE I ŠIRE OKOLINE. U OVOJ ĆE PREZENTACIJI BITI PREDSTAVLJEN DIO REZULTATA ISTRAŽIVANJA “NAVIKE I OBILJEŽJA KOCKANJA ADOLESCENATA IZ URBANIH SREDINA REPUBLIKE HRVATSKE” KOJIM JE OBUHVAĆEN UZORAK SREDNJOŠKOLACA IZ ČETIRI HRVATSKA REGIONALNA SREDIŠTA (N=1.952). CILJ OVOG RADA JE STJECANJE UVIDA U NEKA OBILJEŽJA ADOLESCENATA KOJI SU SE BAREM JEDNOM U ŽIVOTU KLADILI U SPORTSKOJ KLADIONICI S NAGLASKOM NA UČESTALOST KLAĐENJA, ISKUSTVO DOBITKA I KOGNITIVNE DISTORZIJE VEZANE UZ KOCKANJE. UZORAK ČINI UKUPNO N=833 SREDNJOŠKOLACA (M=77, 1% ; Ž=22, 9%), A RASPON DOBI KREĆE SE OD 14 DO 20 GODINA (M=16, 73 ; SD=1, 15). UZORAK JE PODIJELJEN U DVIJE SKUPINE: 1. ONI KOJI SE REDOVITO KLADE, TE 2. ONI KOJI SE POVREMENO KLADE. ZA PROCJENU OZBILJNOSTI PSIHOSOCIJALNIH POSLJEDICA KOCKANJA/KLAĐENJA KORIŠTEN JE KANADSKI UPITNIK KOCKANJA ADOLESCENATA – CAGI (WIEBE I SUR., 2010), A ZA PROCJENU KOGNITIVNIH DISTORZIJA „SKALA UVJERENJA O KOCKANJU“ (KONSTRUIRANA ZA POTREBE OVOG ISTRAŽIVANJA). SUDIONIKE SMO TAKOĐER PITALI O NJIHOVOM UKLJUČIVANJU U DRUGE IGRE NA SREĆU, O ISKUSTVU DOBITKA NOVCA KOCKANJEM, TE O PROCJENI VLASTITOG PONAŠANJA PRILIKOM DOBITKA I GUBITKA NOVCA KOCKANJEM/KLAĐENJEM. REZULTATI POKAZUJU DA ADOLESCENTI KOJI SE REDOVITO KLADE IMAJU OZBILJNIJE PSIHOSOCIJALNE PROBLEME VEZANE UZ KOCKANJE/KLAĐENJE, U VEĆOJ MJERI SUDJELUJU I U DRUGIM KOCKARSKIM AKTIVNOSTIMA, ČEŠĆE IZVJEŠTAVAJU O ISKUSTVU VELIKOG DOBITKA KOCKANJEM, SKLONIJI SU NASTAVITI KOCKATI/KLADITI SE ČAK I KADA IZGUBE NOVAC, TE IMAJU VIŠE KOGNITIVNIH DISTROZIJA VEZANIH UZ KOCKANJE/KLAĐENJE. DOBIVENI REZULTATI POTVRĐUJU DA JE SPORTSKO KLAĐENJE NAJZASTUPLJENIJA IGRA NA SREĆU MEĐU ADOLESCENTIMA. TAKOĐER, POTVRĐENO JE DA UČESTALOST KLAĐENJA, ISKUSTVO DOBITKA I KOGNITIVNE DISTORZIJE IMAJU VAŽNU ULOGU U RAZUMIJEVANJU PROBLEMA VEZANIH UZ KOCKANJE. STOGA INTERVENCIJE KOJE NAGLASAK STAVLJAJU UPRAVO NA RAZUMIJEVANJE VJEROJATNOSTI DOBITKA PRILIKOM KOCKANJA I NA KOGNITIVNE DISTORZIJE MOGU DOPRINIJETI INTERVENCIJAMA U OVOM PODRUČJU.

ADOLESCENTI; KOCKANJE; SPORTSKO KLAĐENJE; KOGNITIVNE DISTROZIJE

nije evidentirano

engleski

Sports betting of adolescents: Gambling intensity, experience of winning and cognitive distortions

nije evidentirano

ADOLESCENTS; GAMBLING; SPORTS BETTING; COGNITIVE DISTORTIONS

nije evidentirano

Podaci o prilogu

239-240.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima"

Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-71-8

Podaci o skupu

8. međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Demografija