Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi (CROSBI ID 590065)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
Sažetak: Govoreći o kreativnosti susrećemo se s mnogobrojnim definicijama i određenjima kreativnosti koje zagovaraju zastupnici pojedinih teorija. Kreativnost se proučava iz različitih aspekata: u kontekstu uspješne nastave, može se procjenjivati na osnovi testova kreativnosti. U novije se vrijeme više usmjeravamo na aktivnosti uz pomoć kojih možemo potaknuti sudionike odgojno-obrazovnog procesa na kreativno izražavanje. Unosimo ih u praksu i provjeravamo njihovu učinkovitost. Kreativnost je važna jer nam pomaže u nastojanjima da nastavu činimo uspješnijom i ugodnijom za sve njene sudionike. Svatko od nas ima svoju definiciju kreativnosti, svoj konstrukt koji može mijenjati u odnosu na promjene koje se događaju u našoj svijesti, a koje su uzrokovane osobnim iskustvima vezanim uz kreativnost. Iako pojedine teorije pristupaju kreativnosti na jedinstvene načine, ni jedna od njih se ne bavi mitovima kreativnosti. Iako se o njima ne govori oni su itekako prisutni u našoj svakodnevici. Mitovi kreativnosti fokusirani su na pojedinca i ignoriraju društvene i kulturne kontekste. Sawyer (2006.) navodi devet mitova kreativnosti za koje smatra da su još uvijek prisutni. Istraživanje koje je provedeno sa studentima odnosi se na procjenjivanje stavova studenata o prisutnosti mitova kreativnosti.
kreativnost; nastava; mitovi kreativnosti; kultura
nije evidentirano
engleski
Creativity Myths as Part of University Teaching Culture
nije evidentirano
creativity; teaching; creativity myths; culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
48-57.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i kultura
Ljubetić, Zrilić
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-6-1
Podaci o skupu
Pedagogija i kultura
predavanje
24.09.2012-26.09.2012
Opatija, Hrvatska