Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595788

Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi


Dubovicki, Snježana
Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi // Pedagogija i kultura / Ljubetić, Zrilić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 48-57 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
(Creativity Myths as Part of University Teaching Culture)

Autori
Dubovicki, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Pedagogija i kultura / Ljubetić, Zrilić - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 48-57

ISBN
978-953-99167-6-1

Skup
Pedagogija i kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24. - 26. 09. 2012.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Kreativnost; nastava; mitovi kreativnosti; kultura
(Creativity; teaching; creativity myths; culture)

Sažetak
Sažetak: Govoreći o kreativnosti susrećemo se s mnogobrojnim definicijama i određenjima kreativnosti koje zagovaraju zastupnici pojedinih teorija. Kreativnost se proučava iz različitih aspekata: u kontekstu uspješne nastave, može se procjenjivati na osnovi testova kreativnosti. U novije se vrijeme više usmjeravamo na aktivnosti uz pomoć kojih možemo potaknuti sudionike odgojno-obrazovnog procesa na kreativno izražavanje. Unosimo ih u praksu i provjeravamo njihovu učinkovitost. Kreativnost je važna jer nam pomaže u nastojanjima da nastavu činimo uspješnijom i ugodnijom za sve njene sudionike. Svatko od nas ima svoju definiciju kreativnosti, svoj konstrukt koji može mijenjati u odnosu na promjene koje se događaju u našoj svijesti, a koje su uzrokovane osobnim iskustvima vezanim uz kreativnost. Iako pojedine teorije pristupaju kreativnosti na jedinstvene načine, ni jedna od njih se ne bavi mitovima kreativnosti. Iako se o njima ne govori oni su itekako prisutni u našoj svakodnevici. Mitovi kreativnosti fokusirani su na pojedinca i ignoriraju društvene i kulturne kontekste. Sawyer (2006.) navodi devet mitova kreativnosti za koje smatra da su još uvijek prisutni. Istraživanje koje je provedeno sa studentima odnosi se na procjenjivanje stavova studenata o prisutnosti mitova kreativnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Snježana Dubovicki, (312473)