Izgradnja marke uslužnog poduzeća (CROSBI ID 374320)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milković, Mario
Krupka, Zoran
hrvatski
Izgradnja marke uslužnog poduzeća
Izgradnja marke uslužnog poduzeća je vrlo zahtjevan i složen proces. Do sad uslužna poduzeća nisu prepoznala važnost samog marketinga jer ga nisu smatrali bitnim i potrebnim, međutim, sve više postaje jasno da i uslužna poduzeća moraju posvetiti više pažnje izgradnji svog imidža i prepoznatljivosti marke. Kada se govori o izgradnji marke uslužnog poduzeća sve se više rasprava vodi o tome da li je proces izgradnje marke uslužnog poduzeća jednak procesu izgradnje marke proizvodnog poduzeća. Mnogi autori smatraju da su to dva različita procesa, te će se u ovom radu pokušati prikazati koji su to elementi bitni za izgradnju marke i uspješno pozicioniranje uslužnog poduzeća te koje su bitne razlike između proizvodnoga i uslužnog poduzeća. Također, prikazat će se kolika je važnost samog vizualnoga uređenja poduzeća te koliku pozornost treba posvetiti obrazovanju zaposlenika i koji su nužni koraci. Trgovina kao uslužna djelatnost, odnosno trgovački lanci također zahtijevaju određene korake kako bi izgradili uspješnu i prepoznatljivu marku te će istraživanja pokazati koji su to ključni elementi zbog koji potrošači percipiraju neki trgovački lanac kao jaku marku.
marka uslužnih poduzeća; izgradnja marke; marka trgovačkog lanca
nije evidentirano
engleski
Branding Service Company
nije evidentirano
brand of service companies; brand building; retail chain brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
25.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb