Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača (CROSBI ID 374318)

Ocjenski rad | diplomski rad

Škvorc, Andreja Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Škvorc, Andreja

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača

U današnje vrijeme na tržištu postoji velik broj istih ili sličnih proizvoda. Kako bi ostvarila određenu točku diferencijacije, poduzeća pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke, a to su poznati naziv marke, znak marke, slogani, likovi, jinglovi, pakiranje i sl. Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između potrošača i marke koji se razvija na temelju zadovoljstva i lojalnosti potrošača. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa s poduzećima sa snažnim elementima identiteta marke.

identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača

nije evidentirano

engleski

Impact of Strong Brand Identity on Consumer Loyalty and Trust

nije evidentirano

brand identity; strong brands; brand loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija