Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača (CROSBI ID 374318)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škvorc, Andreja
Krupka, Zoran
hrvatski
Utjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača
U današnje vrijeme na tržištu postoji velik broj istih ili sličnih proizvoda. Kako bi ostvarila određenu točku diferencijacije, poduzeća pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke, a to su poznati naziv marke, znak marke, slogani, likovi, jinglovi, pakiranje i sl. Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između potrošača i marke koji se razvija na temelju zadovoljstva i lojalnosti potrošača. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa s poduzećima sa snažnim elementima identiteta marke.
identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača
nije evidentirano
engleski
Impact of Strong Brand Identity on Consumer Loyalty and Trust
nije evidentirano
brand identity; strong brands; brand loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb