Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595661

Manager kao judo borac


Rupčić, Nataša
Manager kao judo borac // Poslovni savjetnik, 8 (2012), 10; 14-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Manager kao judo borac
(Manager as a judo strategist)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 8 (2012), 10; 14-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Menadžment; judo strategija; konkurencija
(Management; judo strategy; competition)

Sažetak
Mala poduzeća s ograničenim resursima često se, sportskim rječnikom rečeno, odlučuju za tzv. strategiju juda, a izbjegavaju sumo borbe. U sumo borbama borci izravno napadaju jedan drugoga, s ciljem oboriti protivnika na tlo ili ga izbaciti iz ringa. No, ako slabiji borac izravno nasrne na jačega, najvjerojatnije će biti poražen. Stoga je strategija juda korisna za svako malo poduzeće koje se natječe s etabliranom velikom kompanijom, posebice ako se radi o neizvjesnom poslovnom okruženju. Pa ipak, ova strategija može biti korisna za bilo koje poduzeće, novo ili staro, ono visoke ili niske tehnologije, veliko ili malo. Tako, primjerice, iako je Netscape pobijedio Microsoft korištenjem strategije juda, Microsoft se pokazao kao jednako dobar, ako ne i bolji judo igrač.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)