Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Manager kao judo borac (CROSBI ID 186625)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Manager kao judo borac // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 8 (2012), 10; 14-15

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Manager kao judo borac

Mala poduzeća s ograničenim resursima često se, sportskim rječnikom rečeno, odlučuju za tzv. strategiju juda, a izbjegavaju sumo borbe. U sumo borbama borci izravno napadaju jedan drugoga, s ciljem oboriti protivnika na tlo ili ga izbaciti iz ringa. No, ako slabiji borac izravno nasrne na jačega, najvjerojatnije će biti poražen. Stoga je strategija juda korisna za svako malo poduzeće koje se natječe s etabliranom velikom kompanijom, posebice ako se radi o neizvjesnom poslovnom okruženju. Pa ipak, ova strategija može biti korisna za bilo koje poduzeće, novo ili staro, ono visoke ili niske tehnologije, veliko ili malo. Tako, primjerice, iako je Netscape pobijedio Microsoft korištenjem strategije juda, Microsoft se pokazao kao jednako dobar, ako ne i bolji judo igrač.

Menadžment; judo strategija; konkurencija

nije evidentirano

engleski

Manager as a judo strategist

nije evidentirano

Management; judo strategy; competition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (10)

2012.

14-15

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija