Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse (CROSBI ID 46685)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tatković, Nevenka ; Močinić, Snježana Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse // Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji / Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita et al. (ur.). Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, 2012. str. 51-78

Podaci o odgovornosti

Tatković, Nevenka ; Močinić, Snježana

hrvatski

Profesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse

Obrazovanje učitelja treba biti dinamičan i otvoren sustav koji uključuje kompetentnost, refleksiju, orijentiranost na teoriju, suradništvo, odgovornost te razvoj sposobnosti i stavova učitelja u svim domenama učiteljske profesije. Postati kompetentan učitelj zahtjeva sinergijsku integraciju znanja, sposobnosti i djelovanja, čemu u velikoj mjeri pridonosi kvalitetno planirana i ostvarena stručno-pedagoška praksa kao važan segment obrazovanja budućih učitelja. Dobro organizirano praktično osposobljavanje pretpostavlja partnerstvo fakulteta i škola-vježbaonica, suradnju s primjereno osposobljenim učiteljima-mentorima, kvalitetnu pripremu studenata za rad s učenicima u osnovnoj školi te analizu njihovih iskustava na osnovi stečenih teorijskih spoznaja. U procesu razvoja ključnih učiteljskih kompetencija neizostavna je integracija teorijskog i praktičnog udjela u programima njihovog inicijalnog obrazovanja. U radu se daje prikaz empirijskog istraživanja stavova studenata učiteljskog studija na Odjelu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (Hrvatska) prije i nakon ostvarene stručno-pedagoške prakse u vježbaonicama, akademske 2010/2011. godine. Rezultati ukazuju na nedostatke u organizaciji i izvođenju stručne prakse na ovom studiju i na potrebu povećanja njezine integracije s teorijskim dijelom nastavnog programa inicijalnog obrazovanja učitelja.

stručno-pedagoška praksa, škole-vježbaonice, učitelj-mentor, voditelj prakse, dnevnik prakse, Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Professional practice and teacher competence development

nije evidentirano

professional-pedagogical practice, school-training centers, teacher - mentor, practice supervisor, practice journal, Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-78.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji

Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez

Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov

2012.

978-86-7372-143-9

Povezanost rada

Pedagogija