Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neki korelati korištenja interneta među studentima (CROSBI ID 46683)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bilić, Vesna ; Opić, Siniša Neki korelati korištenja interneta među studentima // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 89-99

Podaci o odgovornosti

Bilić, Vesna ; Opić, Siniša

hrvatski

Neki korelati korištenja interneta među studentima

Cilj ovog rada je istražiti neke korelate korištenja interneta kod studenata. U istraživanju provedenom 2010./2011. godine sudjelovalo je 325 studenata Sveučilišta u Zagrebu: Prirodoslovno–matematičkog, Kineziološkog i Učiteljskog fakulteta te Muzičke i Likovne akademije. (M = 160 ; Ž = 165 ; prosječna dob = 21 god.). Rezultati pokazuju da postoje spolne razlike u učestalosti korištenja određenih internetskih sadržaja. Razlike s obzirom na socioekonomski status nisu potvrđene. Studenti su procijenili da više koriste internet za razonodu nego za učenje. Za razliku od onih studenata koji internet koriste za učenje, univarijantnom analizom potvrđena je statistički značajna pozitivna korelacija između čestica skala distrakcije i usamljenosti/depresije s učestalošću korištenja interneta za druženje (chat, e mail, facebook i sl.), za zabavu (igranje računalnih igrica, snimanje i slušanje glazbe, gledanje filmova) ili iz razloga monetarne prirode (kockanje, aukcije). Utvrđeno je i postojanje statistički značajne negativne korelacije između akademskog uspjeha i učestalosti korištenja interneta za igrice, glazbu i film, odnosno povećavanje vremena korištenja interneta za zabavu povezano je s lošijim uspjehom na studiju. Uočene statistički značajne korelacije, iako niske, indikator su negativnih aspekata korištenja određenih internetskih sadržaja kod studenata.

korištenje interneta, usamljenost, distrakcija, akademski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Some Correlates of Students' Internet Use

nije evidentirano

Internet use, loneliness, distraction, academic achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-99.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija