Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom (CROSBI ID 590007)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Fajdetić, Andrea ; Kiš Glavaš, Lelia ; Lisak, Natalija Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom // 8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima": Knjiga sažetaka / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 87-88

Podaci o odgovornosti

Fajdetić, Andrea ; Kiš Glavaš, Lelia ; Lisak, Natalija

hrvatski

Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom

Cilj ovog istraživanja jest ispitati dosadašnje znanje i iskustvo, te preporuke suradnika u nastavi vezano uz potrebne kompetencije za planiranje, realizaciju i evaluaciju nastavnog procesa pristupačnog studentima s invaliditetom. S obzirom na cilj istraživanja ciljana skupna sudionika su mlađi nastavni kadar koji se nalazi na samom početku svog profesionalnog razvoja, i koji sustavnim vođenjem može dostići optimalnu razinu kvalitete koji se očekuje kako bi se odgovaralo na potrebe svakog studenta.Rad će prezentirati rezultate kvalitativnog istraživanja vezano uz opravdane prilagodbe u visokom obrazovanju i druge aktivnosti koje mogu doprinijeti kvaliteti obrazovanaj kroz osmišljavanje potpore studentima s invaliditetom. Ispitanici u ovom istraživanju jesu znanstveni novaci, viši asistenti, asistenti i predavači, zaposlenici Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji sudjeluju u realizaciji nastave studijskog programa u okviru znanstvenog polja edukacijsko-rehabilitacijske znanosti. U radu se koriste kvalitativne metode prikupljanja i analize podataka. Fokus grupni intervju proveden je s osam mlađih suradnika u nastavi, jamčeći anonimnost u postupku audio snimanja i u korištenju odgovaora (Creswell, 1998). Tematski okvir ovog grupnog intervjua prati sljedeća područja ; informiranost o studentima s invaliditetom, iskustvo rada sa studentima s invaliditetom, kompetencije za rad sa studentima s invaliditetom te za planiranje, realizaciju i evaluaciju nastavnog procesa u viskoškolskom obrazovanju. Strategije za analizu su sljedeće ; pregled prikupljenog materijala, pronalaženje kodova iz materijala, reduciranje informacija staranjem kategorija, pronalaženje veza između kategorija i stvaranje logične matrice nalaza, te osvrt na analitički okvir iz literature (Bogdan, Biklen, 1992., Huberman, Miles, 1994., Wolcott, 1994 ; prema Creswell, 1998). Rezultati izstraživanja dati će uvid u aktualno stanje i potrebe za stjecanjem specifičnih kompetencija za rad u nastavi prema načelima univerzalnog dizajna. U zaključku će se dati neke smjernice koje mogu podići kvalitetu visokoškolske nastave i izjednačavanja mogućnosti studenata s invaliditetom kroz uvažavanje znanj, iskustava i preporuka mlađeg nastavnog kadra u visokoškolskoj instituciji koja ima bogato iskustvo rada sa studentima s invaliditetom

visokoškolska nastava; studenti s invaliditetom; prilagodba

nije evidentirano

engleski

Perception of higher education teaching process accessible to students with disabilities

nije evidentirano

higher education; students with disabilities; adjustment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-88.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima": Knjiga sažetaka

Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-71-8

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima" (8 ; 2012)

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija