Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet (CROSBI ID 589992)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kovačević, Stjepan Implications of network technology in education with emphasis on Internet / Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet // Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts / / Milat, Josip (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 15-15

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Stjepan

hrvatski

Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet

Mrežne tehnologije, posebno Internet, uvode revoluciju u proces poučavanja i učenja te strukturiranja i organizacije nastave. Obrazovni programi, e-učenje, „otvoreno“ i široko dostupno znanje kao i mogućnost pribavljanja alternativnih informacija otvaraju nove dimenzije u procesu odgoja i obrazovanja.Usprkos brojnim prednostima mrežnih tehnologija, s aspekta cilja formalnog odgoja i obrazovanja, koji podrazumijeva razvoj cjelovite ličnosti, moguće je uočiti i njihove negativne implikacije, prije svega u području afektivnomg i socijalnog razvoja djeteta. Kako bi se osiguralo postizanje cjelovitog razvoja ličnosti i time ostvario cilj formalnog obrazovanja, neophodno je u kurikulumu općeg obveznog odgoja i obrazovanja unijeti sadržaje koji ukazuju ne samo na prednosti upotrebe mrežnih tehnologija, već i očite nedostatke i opasnosti koje one nose.

implikacije; mrežne tehnologije; Internet; razvoj ličnosti; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Implications of network technology in education with emphasis on Internet

Mrežne tehnologije, posebno Internet, uvode revoluciju u proces poučavanja i učenja te strukturiranja i organizacije nastave. Obrazovni programi, e-učenje, „otvoreno“ i široko dostupno znanje kao i mogućnost pribavljanja alternativnih informacija otvaraju nove dimenzije u procesu odgoja i obrazovanja.Usprkos brojnim prednostima mrežnih tehnologija, s aspekta cilja formalnog odgoja i obrazovanja, koji podrazumijeva razvoj cjelovite ličnosti, moguće je uočiti i njihove negativne implikacije, prije svega u području afektivnomg i socijalnog razvoja djeteta. Kako bi se osiguralo postizanje cjelovitog razvoja ličnosti i time ostvario cilj formalnog obrazovanja, neophodno je u kurikulumu općeg obveznog odgoja i obrazovanja unijeti sadržaje koji ukazuju ne samo na prednosti upotrebe mrežnih tehnologija, već i očite nedostatke i opasnosti koje one nose.

implications; networking technology; Internet; personality development; curriculum

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-15.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts /

Milat, Josip

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-31-5

Podaci o skupu

Digitalne tehnologije i novi oblici učenja

predavanje

28.10.2010-29.10.2010

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija