Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja (CROSBI ID 374278)

Ocjenski rad | diplomski rad

Planinc, Petra Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Planinc, Petra

Krupka, Zoran

hrvatski

Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja

Glavni cilj ovog rada je iznijeti glavne prednosti i nedostatke strategija adaptacije i standardizacije između kojih marketinški stručnjaci biraju prilikom izlaska na strano tržište. U ovom slučaju se radi o tržištu islamskih zemalja koje karakteriziraju brojne specifičnosti u poslovnom, društvenom i kulturalnom kontekstu. Kao primjer poduzeća koje je ostvarilo uspješno poslovanje na tom tržištu obrađeno je poduzeće Nestlé, koje je vodeće poduzeće u segmentu halal hrane, tj. hrane koju muslimani smatraju prikladnom za jelo. Navedeni su brojni zahtjevi koje proizvodi moraju ispuniti kako bi stekli halal certifikat. Glavni doprinos ovog rada je poglavlje o prijedlozima poduzeću Nestlé za njegovo buduće poslovanje na tržištu islamskih zemalja.

standardizacija; adaptacija; marketinški program; islamsko tržište; halal; Nestlé

nije evidentirano

engleski

Decision on Standardisation or Adaptation of Marketing Program for Performance on Islamic Market

nije evidentirano

standardization; adaptation; marketing program; the Islamic market; halal; Nestlé

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija