Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja (CROSBI ID 374278)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Planinc, Petra
Krupka, Zoran
hrvatski
Odluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja
Glavni cilj ovog rada je iznijeti glavne prednosti i nedostatke strategija adaptacije i standardizacije između kojih marketinški stručnjaci biraju prilikom izlaska na strano tržište. U ovom slučaju se radi o tržištu islamskih zemalja koje karakteriziraju brojne specifičnosti u poslovnom, društvenom i kulturalnom kontekstu. Kao primjer poduzeća koje je ostvarilo uspješno poslovanje na tom tržištu obrađeno je poduzeće Nestlé, koje je vodeće poduzeće u segmentu halal hrane, tj. hrane koju muslimani smatraju prikladnom za jelo. Navedeni su brojni zahtjevi koje proizvodi moraju ispuniti kako bi stekli halal certifikat. Glavni doprinos ovog rada je poglavlje o prijedlozima poduzeću Nestlé za njegovo buduće poslovanje na tržištu islamskih zemalja.
standardizacija; adaptacija; marketinški program; islamsko tržište; halal; Nestlé
nije evidentirano
engleski
Decision on Standardisation or Adaptation of Marketing Program for Performance on Islamic Market
nije evidentirano
standardization; adaptation; marketing program; the Islamic market; halal; Nestlé
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb