Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki (CROSBI ID 374276)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brajko, Matea
Krupka, Zoran
hrvatski
Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki
Cilj istraživanja jest objasniti koncept osjetilnog marketinga i pojmove koji su vezani uz njega. S obzirom da se poduzeća teško mogu izdići od konkurencije i zadržati potrošače, osjetilnim marketingom omogućuje se stvaranje dugoročnog odnosa poduzeća i potrošača. Osim toga, osigurava se prva i ponovna kupnja proizvoda. U radu se analiziraju rezultati istraživanja koje su proveli stručnjaci na tom području te se na temelju tih rezultata donose zaključci o utjecaju osjetilnog marketinga na percepciju marki. Sekundarni podaci preuzeti su iz strane i domaće stručne literature koja je služila za izradu teorijskog djela rada. Primarno istraživanje pokazalo je da na pozitivnu percepciju marke utječe učestalost korištenja osjetila, ali ne i intenzitet i broj osjetila.
osjetilni marketing; percepcija marke; osjetila; podsvjesno donošenje odluka
nije evidentirano
engleski
Impact of Sensory Marketing on Perception of Brands
nije evidentirano
sensory marketing; perception of brands; sensors; subconscious decision-making
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
27.03.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb