Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki (CROSBI ID 374276)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brajko, Matea Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Brajko, Matea

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki

Cilj istraživanja jest objasniti koncept osjetilnog marketinga i pojmove koji su vezani uz njega. S obzirom da se poduzeća teško mogu izdići od konkurencije i zadržati potrošače, osjetilnim marketingom omogućuje se stvaranje dugoročnog odnosa poduzeća i potrošača. Osim toga, osigurava se prva i ponovna kupnja proizvoda. U radu se analiziraju rezultati istraživanja koje su proveli stručnjaci na tom području te se na temelju tih rezultata donose zaključci o utjecaju osjetilnog marketinga na percepciju marki. Sekundarni podaci preuzeti su iz strane i domaće stručne literature koja je služila za izradu teorijskog djela rada. Primarno istraživanje pokazalo je da na pozitivnu percepciju marke utječe učestalost korištenja osjetila, ali ne i intenzitet i broj osjetila.

osjetilni marketing; percepcija marke; osjetila; podsvjesno donošenje odluka

nije evidentirano

engleski

Impact of Sensory Marketing on Perception of Brands

nije evidentirano

sensory marketing; perception of brands; sensors; subconscious decision-making

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

27.03.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija