Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 374274)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrbanc, Ana
Krupka, Zoran
hrvatski
Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda
Radom je prikazan koncept lojalnosti u kontekstu tržišne vrijednosti marke, sa naglaskom na primjenu lojalnosti kod hrvatskih marki prehrambenih proizvoda. U radu se predstavljaju teorijski pristupi definiranju lojalnosti, sistematiziraju se faze lojalnosti i naglašava važnost lojalnosti za poduzeće. Nakon toga se prikazuju najvažniji čimbenici koji utječu na lojalnost, prednosti i prepreke stvaranja lojalnosti, te grupe potrošača s obzirom na stupanj lojalnosti. Naposljetku se provodi primarno istraživanje čimbenika koji utječu na lojalnost potrošača, domaćim markama prehrambenih proizvoda. U zaključku se iznosi osvrt na prikazanu tematiku i ističu se smjernice za stvaranje konkurentske prednosti domaćih marki u segmentu prehrambenih proizvoda.
tržišna vrijednost marke; lojalnost; deterministički; stohastički; čimbenici lojalnosti; grupe potrošača
nije evidentirano
engleski
Impact of Customer Loyalty on Brand Equity in Food Industry
nije evidentirano
brand equity; loyalty; deterministic; stochastic; factors influencing loyalty; groups of consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
25.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb