Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 374274)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vrbanc, Ana Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Vrbanc, Ana

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda

Radom je prikazan koncept lojalnosti u kontekstu tržišne vrijednosti marke, sa naglaskom na primjenu lojalnosti kod hrvatskih marki prehrambenih proizvoda. U radu se predstavljaju teorijski pristupi definiranju lojalnosti, sistematiziraju se faze lojalnosti i naglašava važnost lojalnosti za poduzeće. Nakon toga se prikazuju najvažniji čimbenici koji utječu na lojalnost, prednosti i prepreke stvaranja lojalnosti, te grupe potrošača s obzirom na stupanj lojalnosti. Naposljetku se provodi primarno istraživanje čimbenika koji utječu na lojalnost potrošača, domaćim markama prehrambenih proizvoda. U zaključku se iznosi osvrt na prikazanu tematiku i ističu se smjernice za stvaranje konkurentske prednosti domaćih marki u segmentu prehrambenih proizvoda.

tržišna vrijednost marke; lojalnost; deterministički; stohastički; čimbenici lojalnosti; grupe potrošača

nije evidentirano

engleski

Impact of Customer Loyalty on Brand Equity in Food Industry

nije evidentirano

brand equity; loyalty; deterministic; stochastic; factors influencing loyalty; groups of consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

25.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija