Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet (CROSBI ID 46681)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kovačević, Stjepan Implications of network technology in education with emphasis on Internet / Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet // Digital Technologies and New Forms of Learning / Milat, Josip (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 197-213

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Stjepan

hrvatski

Implikacije mrežnih tehnologija na odgoj i obrazovanje s posebnim naglaskom na Internet

Mrežne tehnologije, posebno Internet, uvode revoluciju u proces poučavanja i učenja te strukturiranja i organizacije nastave. Obrazovni programi, e-učenje, „otvoreno“ i široko dostupno znanje kao i mogućnost pribavljanja alternativnih informacija otvaraju nove dimenzije u procesu odgoja i obrazovanja.Usprkos brojnim prednostima mrežnih tehnologija, s aspekta cilja formalnog odgoja i obrazovanja, koji podrazumijeva razvoj cjelovite ličnosti, moguće je uočiti i njihove negativne implikacije, prije svega u području afektivnomg i socijalnog razvoja djeteta. Kako bi se osiguralo postizanje cjelovitog razvoja ličnosti i time ostvario cilj formalnog obrazovanja, neophodno je u kurikulumu općeg obveznog odgoja i obrazovanja unijeti sadržaje koji ukazuju ne samo na prednosti upotrebe mrežnih tehnologija, već i očite nedostatke i opasnosti koje one nose.

implikacije, mrežne tehnologije, Internet, razvoj ličnosti, kurikulum

nije evidentirano

engleski

Implications of network technology in education with emphasis on Internet

Mrežne tehnologije, posebno Internet, uvode revoluciju u proces poučavanja i učenja te strukturiranja i organizacije nastave. Obrazovni programi, e-učenje, „otvoreno“ i široko dostupno znanje kao i mogućnost pribavljanja alternativnih informacija otvaraju nove dimenzije u procesu odgoja i obrazovanja.Usprkos brojnim prednostima mrežnih tehnologija, s aspekta cilja formalnog odgoja i obrazovanja, koji podrazumijeva razvoj cjelovite ličnosti, moguće je uočiti i njihove negativne implikacije, prije svega u području afektivnomg i socijalnog razvoja djeteta. Kako bi se osiguralo postizanje cjelovitog razvoja ličnosti i time ostvario cilj formalnog obrazovanja, neophodno je u kurikulumu općeg obveznog odgoja i obrazovanja unijeti sadržaje koji ukazuju ne samo na prednosti upotrebe mrežnih tehnologija, već i očite nedostatke i opasnosti koje one nose.

implications, networking technology, Internet, personality development, curriculum

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-213.

objavljeno

Podaci o knjizi

Digital Technologies and New Forms of Learning

Milat, Josip

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2011.

978-953-7395-35-3

Povezanost rada

Pedagogija