Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke (CROSBI ID 374272)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gašparić, Andreja
Krupka, Zoran
hrvatski
Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke
Na tržištu se nalazi veliki broj istih proizvoda koji se razlikuju po marki. Marka mora biti jedinstvena i značajna za potrošača. Iz tog razloga poduzeća uvode društveno odgovorni marketing u svoje poslovanje. Poduzeća primjeno društveno odgovornog marketinga stvaraju jedinstvene atribute marke koje je teško kopirati od strane konkurencije. Ti atributi marke su temelj emocionalne veze s potrošačem. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja društveno odgovornog marketinga poduzeća na tržišnu vrijednost marke. Rezultati istraživanja upućuju da poduzeća primjenom društveno odgovornog marketinga povećavaju prepoznatljivost i svjesnost marke, poboljšavaju imidž marke i spremnost potrošača da kupe marku društveno odgovornog poduzeća.
tržišna vrijednost marke; društveno odgovorni marketing; utjecaj društveno odgovornog marektinga na tržišnu vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
Impact of Corporate Social Responsible Marketing on the Brand Equity
nije evidentirano
brand equity; corporate social responsible marketing; impact of corporate social responsible marketing on brand equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
25.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb