Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke (CROSBI ID 374272)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gašparić, Andreja Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Gašparić, Andreja

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke

Na tržištu se nalazi veliki broj istih proizvoda koji se razlikuju po marki. Marka mora biti jedinstvena i značajna za potrošača. Iz tog razloga poduzeća uvode društveno odgovorni marketing u svoje poslovanje. Poduzeća primjeno društveno odgovornog marketinga stvaraju jedinstvene atribute marke koje je teško kopirati od strane konkurencije. Ti atributi marke su temelj emocionalne veze s potrošačem. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja društveno odgovornog marketinga poduzeća na tržišnu vrijednost marke. Rezultati istraživanja upućuju da poduzeća primjenom društveno odgovornog marketinga povećavaju prepoznatljivost i svjesnost marke, poboljšavaju imidž marke i spremnost potrošača da kupe marku društveno odgovornog poduzeća.

tržišna vrijednost marke; društveno odgovorni marketing; utjecaj društveno odgovornog marektinga na tržišnu vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

Impact of Corporate Social Responsible Marketing on the Brand Equity

nije evidentirano

brand equity; corporate social responsible marketing; impact of corporate social responsible marketing on brand equity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

25.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija