Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji (CROSBI ID 374271)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kurjaković, Marina
Rupčić, Nataša
Rupčić, Nataša
hrvatski
Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji
Na temelju proučavanja softverske industrije uočeno je nekoliko nedostataka kao što su slabe marketinške akcije, nespremnost na integraciju sa drugim poduzećima, niska diferencijacija proizvoda, nedovoljno znanja i iskustva u savjetovanju i pružanju usluga te orijentiranost na troškovno formiranje cijena. Budući da je diferencijacija jedan od glavnih problema prilikom ulaska novoga poduzeća u industriju, poduzeće mora raditi na jedinstvenosti proizvoda. Diferencijacija se može postići na različite načine, ali ona najvažnija se postiže upućivanjem reklamnih poruka ciljanoj skupini potrošača. Čim nema pravih diferencijacijskih činitelja kupci odlučuju na bazi cijene, a to znači konkurencijski rat. Stoga menadžeri i njihovi zaposlenici moraju biti inovativni u traženju novih softverskih rješenja i u osmišljavanju strategija za poboljšanje svoje tržišne moći. Na temelju istraživanja može se uočiti da postoji jaka veza između performansa industrije i ponašanja poduzeća. Svih pet Porterovih kompetitivnih sila koje su objašnjene imaju podjednak utjecaj na profitabilnost industrije.
Tržišno natjecanja; određivanje cijena; softverska industrija
nije evidentirano
engleski
Characteristics of the market competition in the software industry
nije evidentirano
Market competition; price determination; software industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
28.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka