Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595454

Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji


Kurjaković, Marina
Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Značajke tržišnoga natjecanja u softverskoj industriji
(Characteristics of the market competition in the software industry)

Autori
Kurjaković, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09

Godina
2012

Stranica
52

Mentor
Rupčić, Nataša

Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša

Ključne riječi
Tržišno natjecanja; određivanje cijena; softverska industrija
(Market competition; price determination; software industry)

Sažetak
Na temelju proučavanja softverske industrije uočeno je nekoliko nedostataka kao što su slabe marketinške akcije, nespremnost na integraciju sa drugim poduzećima, niska diferencijacija proizvoda, nedovoljno znanja i iskustva u savjetovanju i pružanju usluga te orijentiranost na troškovno formiranje cijena. Budući da je diferencijacija jedan od glavnih problema prilikom ulaska novoga poduzeća u industriju, poduzeće mora raditi na jedinstvenosti proizvoda. Diferencijacija se može postići na različite načine, ali ona najvažnija se postiže upućivanjem reklamnih poruka ciljanoj skupini potrošača. Čim nema pravih diferencijacijskih činitelja kupci odlučuju na bazi cijene, a to znači konkurencijski rat. Stoga menadžeri i njihovi zaposlenici moraju biti inovativni u traženju novih softverskih rješenja i u osmišljavanju strategija za poboljšanje svoje tržišne moći. Na temelju istraživanja može se uočiti da postoji jaka veza između performansa industrije i ponašanja poduzeća. Svih pet Porterovih kompetitivnih sila koje su objašnjene imaju podjednak utjecaj na profitabilnost industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka