Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lojalnost marki u doba ekonomske krize (CROSBI ID 374264)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hrastovec, Irena Lojalnost marki u doba ekonomske krize / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Hrastovec, Irena

Krupka, Zoran

hrvatski

Lojalnost marki u doba ekonomske krize

Cilj ovog rada je objasniti značenje lojalnosti marki u doba ekonomske krize i sve pojmove vezane uz lojalnost marki, te vezane uz ekonomsku krizu, jer ova ekonomska kriza predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake, a naročito za poduzeća koja žele zadržati lojalnost svojih potrošača. Temeljni doprinos ovom radu jest u sažimanju dostupne relevantne literature, koja će prikazati lojalnost marki u doba ekonomske krize. Sekundarnim će se istraživanjem analizirati dostupna literatura domaćih i inozemnih autora kako bi se teorijski objasnila vrijednost marke i lojalnost marki te utjecaj ekonomske krize na ponašanje potrošača u segmentu lojalnosti markama. Provedeno je i primarno istraživanje, kojemu je cilj bio ispitati utjecaj ekonomske krize na lojalnost potrošača, te da li potrošači počeli konzumirati više proizvode privatnih marki. Istraživanje je pokazalo da potrošači prestaju sve više biti lojalni svojoj marki, te sve više korisititi jeftinije marke.

lojalnost marki; ekonomska kriza; privatne marke

nije evidentirano

engleski

Brand Lojalty in Time of Economic Crisis

nije evidentirano

brand loyalty; economic crisis; private labels

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

29.05.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija