Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj komunikacijskih elemenata marke mobilnih uređaja na tržišnu vrijednost marke (CROSBI ID 374263)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dragić, Boris Utjecaj komunikacijskih elemenata marke mobilnih uređaja na tržišnu vrijednost marke / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Dragić, Boris

Krupka, Zoran

hrvatski

Utjecaj komunikacijskih elemenata marke mobilnih uređaja na tržišnu vrijednost marke

Ovaj se rad bavi objašnjenjem pojmova komunikacijskih elemenata marke i tržišne vrijednosti marke, te proučavanju utjecaja komunikacijskih elemenata marki mobilnih na stavove studenata, njihovu lojalnost markama mobilnih uređaja, njihove asocijacije vezane uz marke, te percepciju kvalitete maraka mobilnih uređaja. S obzirom na navedeni predmet rada, ciljevi koji proizlaze iz predmeta rada su sljedeći: analizirati dostupnu literaturu vezanu uz predmet rada, objasniti koncept tržišne vrijednosti marke i komunikacijskih elemenata marke, istražiti kako komunikacijski elementi utječu na tržišnu vrijednost marke u segmentu mobilnih uređaja i provesti istraživanje na studentskoj populaciji da bi se istražio njihov stav prema markama mobitela iz europskih zemalja. Pri tome se postavljaju sljedeće hipoteze: 1) studenti su lojalni markama mobilnih uređaja čije su komunikacijske konstante porijeklom iz europskih zemalja, 2) studenti imaju pozitivne asocijacije prema markama mobilnih uređaja čije su komunikacijski elementi porijeklom iz europskih zemalja, 3) studenti smatraju marke mobilnih uređaja čije su komunikacijske konstante porijeklom iz europskih zemalja kvalitetnijima od onih koji nisu, 4) studenti imaju pozitivnije stavove prema markama mobitela koji su porijeklom iz europskih zemalja od onih koji nisu. Empirijsko istraživanje u ovom radu provedeno je na prigodnom uzorku od ukupno 70 studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Studentima je anketni upitnik koji se sastojao od 11 pitanja koja su proizišla iz hipoteza istraživanja dostavljen putem elektroničke pošte. Anketni upitnik sadržavao je pitanja višestrukog izbora, ljestvice za mjerenje stavova na kojima su studenti određivali svoj stupanj slaganja s ponuđenim tvrdnjama, te kombinaciju pitanja višestrukog izbora i otvorenih pitanja u kojima je studentima dana mogućnost iznošenja vlastitog mišljenja. Rezultati istraživanja pokazali su da su potvrđene tri od ukupno četiri hipoteze, te se stoga može zaključiti da: studenti zaista imaju pozitivnije stavove prema europskim markama mobilnih uređaja, imaju pozitivnije asocijacije prema europskim markama mobilnih uređaja, smatraju europske marke mobilnih uređaja kvalitetnijima od ostalih maraka, međutim, nisu lojalni europskim markama.

tržišna vrijednost marke; komunikacijski elementi marke; zemlja porijekla

nije evidentirano

engleski

Impact of Brand Communication Elements of Mobile Devices on Brand Equity

nije evidentirano

brand equity; brand communication elements; country of origin

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

25.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija