Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a (CROSBI ID 374262)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šimunić, Igor
Krupka, Zoran
hrvatski
Izvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a
Cilj ovog rada je objasniti izvoz kao strategiju izlaska poduzeća na strano tržište kroz primjer jednog od najvećih poduzeća u RH, uzimajući u obzir sami značaj izvoza za malo gospodarstvo kao što je hrvatsko, ograničenja s kojima se poduzeće susreće na stranom tržištu te mogućnosti daljnjeg razvoja izvoza na odabrano tržište. Temeljni doprinos rada je u sažimanju dostupne relevantne literature tako da daje jedinstven pregled izvoza kao jedne od strategija izlaska na strano tržište. Sekundarni podaci za sadržaj rada preuzeti su iz domaćih i stranih publikacija, te je provedena analiza slučaja poslovanja poduzeća Podravka na tržištu SAD-a. Cilj analize slučaja bio je analiza poslovanja poduzeća na stranim tržištima, poslovanja u SAD-u, te analiza samog američkog tržišta. Zaključak rada je kako Podravka ukoliko želi ostvarivati bolje poslovne rezultate na promatranom tržištu treba više ulagati u adaptaciju proizvoda, oglašavanje proizvoda te poboljšat distribucijsku mrežu.
internacionalizacija; izvoz; međunarodno tržište; adaptacija; Podravka; SAD; preporuke za Podravkine menadžere
nije evidentirano
engleski
Export as a International Market Strategy on U.S.A. Market
nije evidentirano
internalization; export; foreign market; adaptation; Podravka; U.S.; recommendations for managers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
13.03.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb