Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 374255)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ratković, Andrea
Koludrović, Morana
hrvatski
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji
Montessori pedagogija jedna je od najpoznatijih reformskih koncepcija 20. stoljeća. Svojim konceptom o poštovanju, individualizaciji i samoaktualizaciji djeteta, slobodi izbora i usmjeravanju pažnje u primjerenoj okolini Marija Montessori je stvorila pedagogiju koja i danas odgovara zahtjevima suvremenog društva. Stvarajući didaktičke materijale i vježbe, među kojima se u ovom radu analiziraju oni za učenje matematike, Montessori je uvelike doprinjela djetetu zanimljivom i zabavnom učenju kroz igru od najmlađeg uzrasta. Stoga su u ovom radu prikazana neka didaktička rješenja učenja matematike u Montessori pedagogiji, koja su uspoređena s didaktičko - metodočkim rješenjima istih u konvencionalnom obrazovanju.
reformske pedagogije; Montessori pedagogija; didaktički materijali; učenje matematike
nije evidentirano
engleski
Pecularities of learning mathematics in Montessori pedagogy
nije evidentirano
alternative pedagogies; Montessori pedagogy; didactic material; learning mathematics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
17.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split