Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 374255)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ratković, Andrea Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Ratković, Andrea

Koludrović, Morana

hrvatski

Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji

Montessori pedagogija jedna je od najpoznatijih reformskih koncepcija 20. stoljeća. Svojim konceptom o poštovanju, individualizaciji i samoaktualizaciji djeteta, slobodi izbora i usmjeravanju pažnje u primjerenoj okolini Marija Montessori je stvorila pedagogiju koja i danas odgovara zahtjevima suvremenog društva. Stvarajući didaktičke materijale i vježbe, među kojima se u ovom radu analiziraju oni za učenje matematike, Montessori je uvelike doprinjela djetetu zanimljivom i zabavnom učenju kroz igru od najmlađeg uzrasta. Stoga su u ovom radu prikazana neka didaktička rješenja učenja matematike u Montessori pedagogiji, koja su uspoređena s didaktičko - metodočkim rješenjima istih u konvencionalnom obrazovanju.

reformske pedagogije; Montessori pedagogija; didaktički materijali; učenje matematike

nije evidentirano

engleski

Pecularities of learning mathematics in Montessori pedagogy

nije evidentirano

alternative pedagogies; Montessori pedagogy; didactic material; learning mathematics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

17.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija