Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača (CROSBI ID 374227)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kelečić, David
Krupka, Zoran
hrvatski
Utjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača
Cilj ovog rada je objasniti koncept zelenih marki i sve pojmove koji su vezani uz njih jer zeleno poslovanje ima niz specifičnih karakteristika koje obilježavaju tu tržišnu nišu. Uz to, glavni potrošač zelenog pokreta je LOHAS segment koji posebno cijeni zelenu praksu u poslovanju, ali pritom postavlja velike zahtjeve pred poduzeća. Temeljni doprinos rada je u sažimanju dostupne relevantne literature tako da daje jedinstven pogled na povezanost zelenih maraka i njihovih glavnih potrošača. Sekundarni podaci za sadržaj rada su preuzeti iz domaćih i stranih publikacija te je provedeno primarno istraživanje na LOHAS segmentu u Hrvatskoj. Cilj primarnog istraživanja je bio ispitati percepciju tog segmenta prema zelenim markama u Hrvatskoj. Zaključak rada je kako upravljanje zelenim markama daje jedinstvenu priliku poduzećima da se istaknu u svome poslovanju pod uvjetom da izbjegnu uobičajene zamke koje se pritom pojavljuju. Istraživanje je potvrdilo pozitivnu percepciju zelenih maraka kod LOHAS segmenta.
zelene marke; zeleno poslovanje; održivost; LOHAS; Kulturni Kreativci; vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
Influence of Green Business on Brand Equity among LOHAS Consumer Segment
nije evidentirano
green brands; green business; sustainability; LOHAS; Cultural Creatives; brand equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
28.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb