Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača (CROSBI ID 374226)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mrazović, Matija Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača / Krupka, Zoran (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Mrazović, Matija

Krupka, Zoran

hrvatski

Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača

U današnjem vremenu sve veće internacionalizacije tržišta, imidž zemlje porijekla može značajno doprinijeti uspjehu proizvoda i poduzeća na međunarodnom tržištu. U nedostatku ostalih informacija potrošači često traže podatak o zemlji porijekla proizvoda prilikom njegove evaluacije i oslanjaju se na njega kao na jedan od signala kvalitete proizvoda. Čak i kada su prilično upoznati s karakteristikama proizvoda koje kupuju, posegnut će za podatkom o zemlji porijekla kako bi riješili eventualne dvojbe pri kupovini proizvoda. Važnost imidža zemlje porijekla uočile su vlasti mnogih država te zbog toga izdvajaju poprilična sredstva kako bi upravljale svojim imidžom i kako bi on bio od koristi gospodarstvenicima. Ovaj rad proučava imidž Francuske kao zemlje porijekla gledano iz perspektive hrvatskih potrošača. Hrvatski potrošači iznimno cijene Francusku kao zemlju porijekla. Vina, parfemi te modna odjeća najcjenjenije su kategorije francuskih proizvoda.

imidž; zemlja porijekla; imidž države; Francuska; made in; nacionalni identitet

nije evidentirano

engleski

Image of France as Country of Origin of Products among Croatian Consumers

nije evidentirano

image; country-of-origin effect; country branding; France; made in; national identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

28.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija