Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača (CROSBI ID 374226)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mrazović, Matija
Krupka, Zoran
hrvatski
Imidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača
U današnjem vremenu sve veće internacionalizacije tržišta, imidž zemlje porijekla može značajno doprinijeti uspjehu proizvoda i poduzeća na međunarodnom tržištu. U nedostatku ostalih informacija potrošači često traže podatak o zemlji porijekla proizvoda prilikom njegove evaluacije i oslanjaju se na njega kao na jedan od signala kvalitete proizvoda. Čak i kada su prilično upoznati s karakteristikama proizvoda koje kupuju, posegnut će za podatkom o zemlji porijekla kako bi riješili eventualne dvojbe pri kupovini proizvoda. Važnost imidža zemlje porijekla uočile su vlasti mnogih država te zbog toga izdvajaju poprilična sredstva kako bi upravljale svojim imidžom i kako bi on bio od koristi gospodarstvenicima. Ovaj rad proučava imidž Francuske kao zemlje porijekla gledano iz perspektive hrvatskih potrošača. Hrvatski potrošači iznimno cijene Francusku kao zemlju porijekla. Vina, parfemi te modna odjeća najcjenjenije su kategorije francuskih proizvoda.
imidž; zemlja porijekla; imidž države; Francuska; made in; nacionalni identitet
nije evidentirano
engleski
Image of France as Country of Origin of Products among Croatian Consumers
nije evidentirano
image; country-of-origin effect; country branding; France; made in; national identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
28.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb