Europska iskustva u izradi kurikula umjetničkog područja (CROSBI ID 46675)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Stjepan
hrvatski
Europska iskustva u izradi kurikula umjetničkog područja
Pridruživanje Hrvatske Europskoj Uniji, između ostaloga, zahtijeva usklađivanje našeg sustava odgoja i obrazovanja sa onima u Europi . Usprkos brojnim razlikama u kurikulumskom upravljanju općim obveznim odgojem i obrazovanjem, umjetničko područje je sastavni dio svih nacionalnih kurikuluma u Europi. Organizacija i struktura tog područja unutar pojedinačnih država međusobno se razlikuju, ali je moguće utvrditi i brojne sličnost koje se prije svega odnose na ciljeve i željene ishode poučavanja umjetnosti. S gledišta odgojno-obrazovnih, ciljeva , Hrvatska se uklapa u europski okvir, no statusom umjetničkih predmeta kao i predviđenom satnicom za njihovu realizaciju, od tog okvira značajno odstupa. Razloga za takvo stanje ima mnogo, no zasigurno su najznačajniji oni koji se odnose na dosadašnje pedagoški neutemeljene reforme odgojno-obrazovnog sustava.
kurikulum, umjetničko područje, likovna kultura, glazbena kultura, odgoj i obrazovanje
nije evidentirano
engleski
The European experience in art curriculum design
nije evidentirano
curriculum, arts, visual art culture, music, education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-26.
objavljeno
Podaci o knjizi
Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu
Ivon, Hicela
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
2010.
978-953-7395-26-1