Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Europska iskustva u izradi kurikula umjetničkog područja (CROSBI ID 46675)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kovačević, Stjepan Europska iskustva u izradi kurikula umjetničkog područja // Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu / Ivon, Hicela (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2010. str. 9-26

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Stjepan

hrvatski

Europska iskustva u izradi kurikula umjetničkog područja

Pridruživanje Hrvatske Europskoj Uniji, između ostaloga, zahtijeva usklađivanje našeg sustava odgoja i obrazovanja sa onima u Europi . Usprkos brojnim razlikama u kurikulumskom upravljanju općim obveznim odgojem i obrazovanjem, umjetničko područje je sastavni dio svih nacionalnih kurikuluma u Europi. Organizacija i struktura tog područja unutar pojedinačnih država međusobno se razlikuju, ali je moguće utvrditi i brojne sličnost koje se prije svega odnose na ciljeve i željene ishode poučavanja umjetnosti. S gledišta odgojno-obrazovnih, ciljeva , Hrvatska se uklapa u europski okvir, no statusom umjetničkih predmeta kao i predviđenom satnicom za njihovu realizaciju, od tog okvira značajno odstupa. Razloga za takvo stanje ima mnogo, no zasigurno su najznačajniji oni koji se odnose na dosadašnje pedagoški neutemeljene reforme odgojno-obrazovnog sustava.

kurikulum, umjetničko područje, likovna kultura, glazbena kultura, odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The European experience in art curriculum design

nije evidentirano

curriculum, arts, visual art culture, music, education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-26.

objavljeno

Podaci o knjizi

Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu

Ivon, Hicela

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu

2010.

978-953-7395-26-1

Povezanost rada

Pedagogija