Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595280

Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d.


Lukanović, Željka
Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d. 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d.
(Application of marketing mix in tourism - travel agency Jadroagent Inc.)

Autori
Lukanović, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
13.07.

Godina
2012

Stranica
56

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing miks; Turizam; Putnička agencija
(Marketing mix; Tourism; Travel agency)

Sažetak
Fokus rada jest na turizmu kao tržištu usluga. Cilj jest istražiti relevantne značajke proizvoda, odnosno usluge, cijene, distribucije i promocije, kao glavnih elemenata marketing miksa, sa svrhom istraživanja važnosti primjene marketinga u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka