Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača (CROSBI ID 374206)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jakovljević, Dejan Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača / First, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Jakovljević, Dejan

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača

Svrha ovog rada je istražiti što pojedine vrste sportskih potrošača privlači na sportske priredbe, te kako na njih utječu određene aktivnosti omiljenog kluba. U ovom radu se pod sportskim potrošačima smatraju navijači, odnosno osobe koje posjećuju sportske priredbe (gledatelji, publika).

Sportski marketing; Ponašanje sportskih potrošača

nije evidentirano

engleski

The impact of sports marketing on the sports consumer behavior

nije evidentirano

Sports marketing; Sports consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

12.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija