Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595247

Utjecaj društvenih medija na poslovanje


Vukasović, Marija
Utjecaj društvenih medija na poslovanje 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Utjecaj društvenih medija na poslovanje
(The impact of social media on business)

Autori
Vukasović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09.

Godina
2012

Stranica
51

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Društvene mreže; Poslovanje
(Social media; Business)

Sažetak
Svrha istraživanja je dokazati, odnosno opovrgnuti hipoteze koje se nalaze u poglavlju empirijskoh istraživanja rada, na temelju prikupljanja informacija od poslovnih subjekata. Istraživanjem se želi otkriti da li poslovni subjekti na području Republike Hrvatske posluju, odnosno idu u korak s razvojem tehnologije i interneta, koji se odnosi na sveprisutnost i popularizaciju društvenih medija, te kako, i u kojoj mjeri iste koriste u svom poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka