Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj društvenih medija na poslovanje (CROSBI ID 374204)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vukasović, Marija Utjecaj društvenih medija na poslovanje / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Vukasović, Marija

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj društvenih medija na poslovanje

Svrha istraživanja je dokazati, odnosno opovrgnuti hipoteze koje se nalaze u poglavlju empirijskoh istraživanja rada, na temelju prikupljanja informacija od poslovnih subjekata. Istraživanjem se želi otkriti da li poslovni subjekti na području Republike Hrvatske posluju, odnosno idu u korak s razvojem tehnologije i interneta, koji se odnosi na sveprisutnost i popularizaciju društvenih medija, te kako, i u kojoj mjeri iste koriste u svom poslovanju.

Društvene mreže; Poslovanje

nije evidentirano

engleski

The impact of social media on business

nije evidentirano

Social media; Business

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija