Nacionalni kurikulum iz perspektive socijalnih zbivanja prouzročenih recesijom - pedagoški potencijal i/ili ideološka propaganda? (CROSBI ID 46673)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Stjepan
hrvatski
Nacionalni kurikulum iz perspektive socijalnih zbivanja prouzročenih recesijom - pedagoški potencijal i/ili ideološka propaganda?
U radu se razmatraju mogući doprinosi nacionalnog kurikuluma u razvoju odgovornosti i socijalne senzibilizacije te prevladavanju nepovoljnih učinaka gospodarske krize na društvo. Gospodarska se kriza pritom ne promatra isključivo u ekonomskom kontekstu, već kao sveprisutna socijalna zbilja implicirana narušenim sustavom vrijednosti. Na osnovi kritičkog pristupa Hrvatskom nacionalnom kurikulumu i kurikulumima odabranih europskih zemalja, ukazuje se na tromost i ambivalentnostobrazovne politike u odnosu na recentna društvena zbivanja. Rezultat toga jest diskordantno političko i pedagoško poimanje hijerarhije društvenih vrijednosti, što odgojno-obrazovne intencije često svodi na formalizam. S obzirom na činjenicu da se odgoj i obrazovanje pod nadležnošću nacionalnog kurikuluma u europskim zemljama temelji na referentnom okviru ključnih kompetencija, razmatra se i potreba njegove revizije, u skladu s novonastalim društvenim potrebama.
nacionalni kurikulum, recesija, sustav vrijednosti, politika, pedagoški potencijal
nije evidentirano
engleski
National Curriculum from the Perspective of Social Events Caused by Recession - Pedagogical Potential and/or Ideological Propaganda?
nije evidentirano
national curriculum, recession, value system, policies, pedagogical potential
nije evidentirano
Podaci o prilogu
185-196.
objavljeno
Podaci o knjizi
Posavec, Koraljka Sablić, Marija
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2012.
978-953-99167-7-8