izvor podataka: crosbi
!
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti (CROSBI ID 374198)
Ocjenski rad | diplomski rad
Rade, Nikolina
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Rade, Nikolina
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti
Svrha istraživanja je ispitati način na koji emocionalne odrednice odnosa između potrošača i marke, funkcionalne karakteristike te sklad imidža marke i osobnog imidža utječu na stvaranje lojalnosti kod potrošača.
Osobnog imidž; Imidž marke; Lojalnost
nije evidentirano
engleski
Functional benefits, emotion and harmony personal image and brand image at creating loyalty
nije evidentirano
Personal image; Brand image; Loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove