Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti (CROSBI ID 374198)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rade, Nikolina Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Rade, Nikolina

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Funkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti

Svrha istraživanja je ispitati način na koji emocionalne odrednice odnosa između potrošača i marke, funkcionalne karakteristike te sklad imidža marke i osobnog imidža utječu na stvaranje lojalnosti kod potrošača.

Osobnog imidž; Imidž marke; Lojalnost

nije evidentirano

engleski

Functional benefits, emotion and harmony personal image and brand image at creating loyalty

nije evidentirano

Personal image; Brand image; Loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija