Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva (CROSBI ID 186568)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kovačević, Stjepan Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 4; 493-511

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Stjepan

hrvatski

Kurikulumske perspektive umjetnosti, tehnike i zanatstva

U radu se razmatra teleološka i pragmatička povezanost umjetničkoga i tehničkog područja odgoja i općeg obveznog obrazovanja. Pritom se kao teorijska okosnica uzima europska tradicija nastavnog predmeta zanatstvo, koja predstavlja didaktičko utjelovljenje umjetnosti i tehnike. S druge strane, nepostojanje takva nastavnog predmeta u hrvatskom osnovnom školstvu utvrđuje se kao problem odgojno-obrazovnog sustava, ali i empirijskog istraživanja. Istraživanjem provedenim na prigodnom uzorku osnovnoškolaca ustanovljena je statistički značajna pozitivna korelacija između uspjeha koji postižu u tehničkoj i likovnoj kulturi (r = 0, 433, p < 0, 001). Ta povezanost, uz uvažavanje teorijskih konstatacija i pretpostavki, interpretirana je potrebom integriranog pristupa programiranju umjetnosti i tehnike.

zanatstvo; umjetnost; likovna kultura; tehnička kultura; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Curiculum perspectives of art, technics and craft

nije evidentirano

crafts; art; Art Education; Technical Education; curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (4)

2011.

493-511

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija