Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595222

Promjena vizualnog identiteta Plave lagune


Poropat, Rozana
Promjena vizualnog identiteta Plave lagune 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Promjena vizualnog identiteta Plave lagune
(The changing of visual identity of the Blue Lagoon)

Autori
Poropat, Rozana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09.

Godina
2012

Stranica
65

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Vizualni identitet; Plava laguna
(Visual identity; Blue Lagoon)

Sažetak
Svrha istraživanja je ukazati na važnost provedbe promjene vizualnog identiteta Plave lagune. Cilj istraživanja je proučiti koncept, ulogu i razloge promjene identiteta marke, istražiti proces promjene identiteta marke, analizirati promjenu vizualnog identiteta Plave lagune d.d..

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka